Ik wil mijn fiets om gaan bouwen tot een moederfiets. Wie van jullie heeft ervaring met een fietstas naast de Buggy Mee Deluxe? En welk soort tas (hoe groot) hebben jullie dan achterop? Bedankt alvast!
Bij mijn eerste heb ik een quinny zapp icm een fietstas gehad, en dat ging best. Bij mijn tweede ontdekte ik de ergonomische dragers en ringslings, nooit meer als pakezel op de fiets en op de plaats van bestemming snel je kind op de heup of rug slingeren. Dat kan dus ook.
Is de buggy mee deluxe iets anders dan een gewone buggy-mee? Die heb ik ieg, samen met een fietstas, maar je moet de buggy-mee wel ver genoeg naar achter plaatsen. De tas is zo groot dat er een volle AH-tas precies in past aan elke kant, tip van de fietsenman
Heb even gekeken, heb ook de Deluxe, die is tot 7 kg, de Classic tot 4 kg. Ik ben over die drager trouwens niet enorm tevreden. De band waarmee je m sluit gaat over een hardplastic deel dat steeds los schiet, en de beugel waarin je de buggy hangt schuift soms tussen de wieltjes en achter de rem, waardoor je de buggy er niet meer af krijgt behalve met grof geweld...
OW dat dat hard plastic deel losschiet ben ik dus niet de enige mee... Grrrrr heb je net die buggy met veel pijn en moeite op die haak gekregen zit dat ding weer niet goed !! Maar hier ook zo'n buggy-mee aan de fiets en ik heb ook twee fietstassen. Past gewoon. Weet even niet meer welk merk mijn fietstassen zijn maar ik kan morgen wel even voor je gaan kijken als je wilt weten xx
Bedankt voor jullie reacties! Hmmmm... klinkt niet echt als een heel handig systeem. Ik ben een beetje aan het kijken wat het allemaal gaat kosten. Fijn te weten dat er gewoon tassen op passen.