Ah nee he, ben ik nu al ongesteld geworden? Of zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Op zondag 10 aug iui gehad na een behandeling met gonal F en 10.000 units pregnyl op vrijdagavond. Op de eerste controle echo op vrijdag (dag 9) had ik al 1 ei van 19mm, het was ontzettend snel gegroeid. Zou er misschien eerder dan zondag een eisprong geweest zijn of kan dat niet? Iemand ervaring hiermee?
ja ik helaas ! .. ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is ! hoeveel bloedverlies heb je ? want het zou evt. kunnen rond deze dag. Maar de eerste iui met 5000 eh, werd ik het na 8 dagen al. 2e iui met 10.000 eh na 9 dagen. en nu ook met 10.000 eh na 5 dagen al bloedverlies Het kan zijn dat je een keer eerder ongi wordt.. helaas. Hopelijk voor jou toch een innesteling !
Dank voor je antwoord. Hormonsters zijn het!!. Tjonge, jij al na 5 dagen? Ik ben er ook bang voor dat ik ongesteld ben. Het lijkt me waarschijnlijk om dat ik ongi wordt dan dat het een innestelingsbloeding is. Het zet nog niet goed door en ik heb verder geen klachten als hoofdpijn e.d. wat ik normaal wel heb, maar dat wijt ik aan de vroege ongi. Morgen weet ik het zeker. Ik had al wat verder zitten zoeken en inderdaad ook gelezen dat anderen dit ook hebben. Heeft dat met Pregnyl te maken? De vorige maand heb ik wel gonal F gespoten maar is de IUI niet doorgegaan (te veel eieren) en heb ik dus geen pregnyl gehad. Toen was ik juist een week overtijd. Nu weer te vroeg, ik snap er soms geen snars meer van. Soms om moedeloos van te worden. Maar goed, zen....
Niet fijn die onzekerheid. Ik kreeg met icsi ook na ongeveer 10 dagen bloedingen, niet zoveel als menstruatie normaal maar toch wel wat. Week later bleek er wel zwangerschapshormoon aanwezig, helaas heel weinig (te weinig), het is ook niet goed gegaan. Maar wat de bloedingen nou dus zijn geweest? Toch een late innesteling? Sluitende baarmoedermond? Beginnende miskraam? Gevolg van alle hormoonschommelingen? ....Ik heb geen flauw idee maar het zou zomaar allemaal kunnen. Hoop voor jou dat het iets positiefs betekent. Helaas weet je dit (meestal dus) pas achteraf.
Hier ook 10 dagen na Pregnyl bloedverlies (9 dagen na iui). Zonder hormonen pas 14 of 15 dagen na de eisprong. Na mijn 1e iui brak het eerst niet door, dit duurde toen nog 6 dagen. Daarom in die tussentijd tests gedaan: positief. Uiteindelijk een miskraam geworden dus na 6 dagen na het eerste bloedverlies. De 2e iui ook 10 dagen na pregnyl bloedverlies, met het echte begin van de menstruatie twee dagen later.
Ik weet ook niet waar het mee te maken heeft ! .. zonder hormonen wordt ik om de 33 dagen ongesteld. En met al deze hormonen is het een rotzooi !! Ik wordt er goed moedeloos van. Ik merk dat me lichaam er helemaal ontregeld door raakt.. ik ga hiervoor ook een gesprek aan met mijn arts. Dit keer is mijn bloeding ook zo vreemd.. in de ochtend vrij veel en in de middag / avond nauwelijks iets. En de testen zijn nu op dpo 11 nog steeds positief. Terwijl de 10.000 eh nu al 13 dagen geleden zijn. Ik sluit me aan bij bovenstaande berichten.. ik heb geen idee !! Kan van alles zijn.. vorige keer op 9 dpo verschrikkelijke buikpijn gehad maar geen bloed.. dag later brak het door. Zo vreemd iedere keer. Nu ook weer .. pfff
Mijn normale cyclus is altijd 29 of 30 dagen. Ik heb 6 IUI's gehad en alle 6 keer ben ik op de 10de dag na de inseminatie ongesteld geworden.... Ik hoop voor jou van harte dat het een innesteling is!!!
Jammer genoeg was het echt ongesteldheid! Bleh....ik vind het maar moeilijk soms...bedankt voor alle berichtjes. @steph88 wat vreemd. Succes met het aankaarten bij de arts en ben benieuwd wat de reden is. Hoop een positieve reden!
Bij mij ook helaas geen positieve reden is volledig doorgezet. Ik ga nogmaals vragen om utrogestan. Dit had ik al eerder besproken met een andere arts. Maar werd door een andere arts weer afgewezen omdat de grens van een te korte lf bij 9 dagen ligt.. Jij ook succes met de volgende ronde !
als ik geen hormonen gebruik heb ik een normalw cycles van 28 dgn kan ik de klok op gelijk zetten. Als ik wel hormonen gebruik (denk dat pregnyl de oorzaal is)word ik soms al 5 dgn na iui ongesteld. Nu voor het eerst gestart met menopur en ik ga ook ustrogan (of zoiets) krijgen.
@ wiessss hier hetzelfde.. ik kan ook de klok er gelijk op zetten. en met alle hormonen.. lijkt het alsof me lichaam toch zijn eigen ding doet. en denkt bekijk het maar. ik heb aankomende week een gesprek over het gebruik van evt. utrogestan. Succes !