na me hier geinformeerd te hebbben toch besloten een buggy te kopen voor mee in het vliegtuig voor onze zoon van dan 1 jaar oud. Ik denk er over om er 1 via Marktplaats te kopen.. van belang dat hij naar achteren geklapt kan worden zodat hij er lekker in kan slapen... tips?
ik heb er een van de prenatal, niet duur en ben er erg tevreden over. Hij is al van dochter geweest en nu gebruik ik hem voor zoonlief weer.
wij hebben de koelstra simba.. heel fijn (nog niet heel veel gebruikt) en niet zo schreeuwend duur als de mclarens..
Wij hebben voor als ze ouder is van mn tante haar mac laren gekregen die kan ook plat lijkt me wel prettig...
Ikzelf heb gekozen voor de nuna pepp. Vanwege de wielen en de duwstang en het uiterlijk. Vind hem super mooi. Hij is ook heel klein en compact in gevouwen (de grote van een grote rugzak) Las van iemand de Koelstra Simba dat vind ik ook een hele goede buggy voor de vakantie. Hij kan helemaal plat (5standen) Hoge en lange kap zodat ze goed uit de zon blijven.
ook voor oa de vakantie een mclaren quest aangeschaft! Licht qua gewicht, makkelijk inklapbaar, rugleuning in te stellen, kan op de fiets. Ben er erg tevreden over!
Hier ook een Pepp. Maar ik vind ze wel wat lomp als ze opgevouwen zijn, tenminste, tegenover sommige andere buggys wel. Woog voor mij niet op tegen de vele voordelen, trouwens. Maar het is net wat je belangrijk vindt aan een buggy denk ik.
Onze Koelstra Simba heeft al aardig wat vliegreisjes achter de rug. Gebruiken we voornamelijk ook voor dat doel. Ik vind het een fijne buggy. Goede kwaliteit, mooie grote zonnekap en natuurlijk in verschillende standen te zetten.
Wij hebben gewoon een goedkope buggy bij de outlet van Babypark gehaald. Hij ligt achterin de auto voor als we ergens onderweg een buggy nodig hebben en hij gaat mee op vakantie - ideaal. Voor de rest gebruik ik toch de gewone wandelwagen dus wilde er niet teveel geld aan uitgeven.
wij zijn 3 weken geleden op vakantie gegaan naar hurghada en hebben vlak voor vertrek nog de koelstra buggy gekocht.. we hadden de quinny zapp eigenlijk, maar die kon niet helemaal plat en de zonnekap is veel te klein! De koelstra kan helemaal plat en het nieuwe model dat nu te koop is in de winkel heeft een extra grote klep zodat ons mannetje ook nooit in de zon zat als hij in de buggy zat.. voor ons ideaal want hij reed ook nog eens heel soepel!
Wij hebben de mac claren. ! Erg tevreden .... rugleuning is te stellen, makkelijk inklapbaar, lekker licht qua gewicht
ok de mclaren is dus fijn en de koelstra simba hoor ik geregeld terugkomen.. ik ga op MP aan de slag (daar vragen ze nog vaak 50 euro, best veel geld)!! andere suggesties zijn uiteraard welkom.
ik heb gisteren een bij hema gekocht, voor 50 euro. Kan in 5 standen, en zit een zonnekap bij. Gaat hier gebruikt worden voor mee naar het zwembad en op vakantie in het vliegtuig. Voor dat doel (en dat geld) een prima dingetje vlgs mij.
Hier ook de Koelstra Simba, onze kleine man slaapt er heerlijk in, lekker licht en makkelijk mee te nemen. Bevalt ons prima!