tweede week cyclus bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annabel26, 12 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Hallo,

Dit is waarschijnlijk vooral om het van me af te schrijven, maar goed. Ik en mijn man proberen zwanger te raken van ons derde wondertje. Nu heb ik een ontzettend onregelmatige cyclus, hij duurt heel lang en dat maakt het natuurlijk niet makkelijker.
    Maar nu had ik vanochtend al wat krampen inmijn onderbuik en toen ik vanmiddag naar de wc ging ook wat ligt bloedverlies. Ik denk niet dat ik ongesteld ga worden aangezien ik pas in week 2 van mijn cyclus zit. Maar vind het wel erg apart, ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt en vind het gewoon een beetje vreemd. Stiekem ga ik me dan ook wel een beetje zorgen maken, als er maar niks aan de hand is. Is er iemand die dit ook al eens gehad heeft?

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ben je pas gestopt met anticonceptie?
    Kan het je ei zijn?

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik slik al ruim 5 jaar geen anticonceptie meer. Of het mijn eisprong is weet ik niet, omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb, heb ik daar nog weinig overzicht over. Maar het zou kunnen natuurlijk. Heb het gewoon nog nooit meegemaakt vandaar dat ik het rare vind.

4. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Je gebruikt zo te horen geen ovulatietesten of temperatuur methode.
    Dan blijft het gissen.
    Hoe lang is je cyclus telkens?

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    #5 Annabel26, 12 jan 2016
    Laatst bewerkt: 12 jan 2016
    Nou dat verschilt van 7 weken het kortst tot 16 weken het langst. Er is gewoon geen pijl op te trekken. Ovulatie testen gebruiken we inderdaad niet omdat dit me met zo'n rare cyclus niet prettig lijkt en eerlijk gezegd ook heel veelheid gast kosten als het weer een cyclus van 16 weken is. Temperaturen vind ik lastig omdat ik niet elke dag op dezelfde tijd wakker ben en heel eerlijk ook nogal vergeetachtig wat dat betreft. Het gast me op zich op dit moment niet om het zwanger worden. Het was meer dat ik er een beetje van schrok.

6. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik zou even een week of twee wachten. Als het een eisprong is dan zou je dan wel ongesteld moeten zijn. Zo niet zou ik dan even een zwangerschapstest doen.
    En als je niet zwanger blijkt maar dit op een bepaald moment wel graag wil, zou ik naar de huisarts stappen.
    Zo'n cyclus is namelijk niet normaal.
    Even geduld en duimen dus!!

Deel Deze Pagina