Overtijd en negatieve zwangerschapstest

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sietje91, Mar 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sietje91

Sietje91 Nieuw lid

Mar 16, 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen!

Mijn vriend en ik zijn nu een dik halfjaar bezig om zwanger te worden. Na al een aantal jaar bij de gynaecoloog te hebben gelopen met een erg onregelmatige cyclus, is sinds ik gestopt ben met de pil ongeveer een halfjaar geleden, mijn cyclus al de hele tijd regelmatig. Namelijk 30 dagen. Tot afgelopen maand. Ik was een paar dagen overtijd en toen ik ongesteld werd wat begon met een paar dagen een hele lichte bloeding, werd ik heel erg ongesteld en heel lang. Ongeveer 2 weken.

Op dit moment loop ik niet meer bij de gynaecoloog, maar wel raadde die me aan om, als ik kinderen wou, geen jaren meer te wachten. Wel heb ik een vitamine B12 tekort, die gelukkig onder controle is omdat ik elke maand een injectie krijg. Maar dat werkt natuurlijk ook niet mee.

Nu ben ik al een week overtijd. Heb ik last van hoofdpijn, overal puistjes, hele gevoelige borsten, veel naar de wc moeten en dan vooral 's nachts en vlagen misselijkheid vooral 's avonds en vooral heel veel trek in zoetigheid! Heb ook dikke, wittige afscheiding en het lijkt er ook nog niet op dat mijn menstruatie zich aan gaat kondigen, want meestal verneem ik dit wel.

Ik heb al 2 zwangerschapstesten gedaan en beide waren negatief :(
    Kan ik toch zwanger zijn na 2 negatieve testen? Zijn hier mensen bekend mee? Word hier zo wel erg onzeker van :(

2. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

Jan 13, 2015
    1,437
    46
    48
    Female
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Hoe lang ben je nu al overtijd?
    Misschien te vroeg getest? Ik zal als ik jou was volgende week nog een testje doen.

Sterkte met de onzekerheid

3. metans

metans Actief lid

Aug 28, 2014
    354
    113
    43
    Female
    ik zit een beetje in het zelfde schuitje.
    Ik heb in dec een miskraam gehad, was in jan gecurreteerd. daarna 3 weken daarna netjes ongesteld geworden, en ben nu al een week overtijd (kan zijn dat mn lichaam in de war is) maar bij mij ook niks :(! Dus maar afwachten ... Good luck!

4. Talitha1

Talitha1 Lid

Feb 1, 2015
    45
    2
    8
    Female
    NULL
    NULL
    Dag Sietje91,

Rot is dat he. Zeker als je zo graag wilt en je echt denkt dat het deze keer raak is! Ik zit met hetzelfde probleem. Al een half jaar een nette cyclus van 31 dagen, opeens een week overtijd maar niet zwanger. Menstruatie begon toen ik een week overtijd was. (dat was 6 februari). Ik dacht dan zal het de volgende keer wel weer netjes op 6 maart komen. maar nee, weer overtijd. ik heb de 5 weken weer afgewacht maar afgelopen vrijdag 13 maart nog steeds niet ongesteld maar wel negatieve test in handen gehad gisterochtend. Ik snap er niks van!

-buikpijn
    -pijn boven de borsten
    -eet net zo veel als mijn man en dat is echt veel voor mij!
    - witte afscheiding
    -natte schaamlippen
    -jeuk jeuk jeuk!!!
    -kleine puistjes op mijn schouders en in het gezicht.

Ik ga deze topic volgen. Hopelijk komen er nog tips binnen. Maar zolang de ongesteldheid op zich laat wachten heb ik stiekem toch wel een beetje hoop. jij ook? succes!

5. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    symptomen kun je alleen maar hebben als het ingenesteld is, dit gaat ook samen met een positieve test, dus dat lijkt me stug.... maar kan natuurlijk dat het nog niet is ingenesteld. is temperaturen+ovutesten niet handig? zeker als je zo onregelmatig bent. dan weet je waar je aan toe bent

Share This Page