Goedemorgen, Vorige week bevallen van een mooie zoon via een keizersnede! Ik herstel redelijk goed gelukkig en de wond geneest mooi. Nu zie ik wel een beetje op tegen het mooie weer volgende week. Normaal zou ik er heel veel zin in hebben maar door de keizersnede mag ik dus niet zwemmen en ik heb na een week rustig aan te hebben gedaan, best wel weer een beetje zin om dingen langzaam weer te gaan ondernemen. Partner is ook nog een weekje vrij. Hebben jullie ideeen wat ik kan gaan doen volgende week met 32 graden maar dus niet zwemmen
Wellicht kun je samen met de kleine op een terras zitten lekker in het zonnetje. Rustig in je eigen tuin/balkon als je deze hebt terwijl de kleine slaapt. Je bent net een weekje mama, hou er rekening mee dat je conditie nog niet is wat het is geweest hoe goed je je ook voelt. Ik zou het zelf nog dicht bij huis zoeken ook omdat je kleintje nog zo klein is
Ik zou het inderdaad ook gewoon dicht bij huis zoeken. Ik moest 2-3 weken na m'n bevalling echt nog niet aan zwemmen denken hoor. Ik zou proberen nog een beetje rustig aan te doen en te genieten van de kleine dingen. Een blokje om met de kleine, samen lekker buiten zitten. Eventueel lekker met je voeten in een voetenbadje. Avondje samen bbq-en Lekker rustig met een boek in het zonnetje, lekker Een berg fruit halen en een fruit cocktail ofzo maken.
Volgens mij vloeide ik ook nog wel 2 weken na de bevalling?! Dus mocht ook nog niet zwemmen. Ik zou dus ook met m'n voeten in n bak water gaan zitten onder n parasol en lekker relaxen!
zoals hierboven staat dacht ik ook eigenlijk: met je voeten in een voetenbad, kan je altijd je armen/benen nog koelen. Rustig aan doen, bbq en. In huis voel je je vast een hele pief maar buitenshuis zal je merken nog weinig waard te zijn.