hallo, mijn dochter word over drie weken 2. weten jullie wat leuke dingen om aan anderen te vragen? ze krijgt van ons een loopfiets en van opa's en oma's een poppenhuis! maar wat leuke kado's om aan vrienden en familie te vragen kom ik niet zo op. dus kom maar op met die leuke ideeen! gr kim
little people heeft ze en hoop van maar doet er eigenlijk niets mee. duplo heeft ze ook al een mand vol. twee serviesjes hebben we al. hahahahahahaha dit kind is gewoon verwend vandaar dat we niets kunnen verzinnen
Hier staat het keukentje al vanaf 1e verjaardag en dat is een enorm succes! Huishoudspulletjes vind ze ook erg leuk
Een leuke cd of een boek? Of iets voor in de tuin (ballenbak, zandbak, schommel, glijbaan, etc) Zand- en watertafel doet 't hier ook goed trouwens!
ik wil aan vrienden en familie vragen of ze bijleggen voor een abbonement van de dierentuin voor jamie
owja, das ook weer waar nou dan vraag ik wel centjes om bij te leggen bij ons abonnement... tjah, 1x naar de zoo kost je al 20euro!!! per volwassenen... niet iets wat je elk weekend doet zonder abonnement dus plus met zo'n abbonement krijg je ook 50%korting bij plopsaland, bobbejaanland,... dus wel interessant