Pfff wat een emotionele week! Gister werd Thomas 1 en alles kwam terug van vorig jaar. Kan gewoon niet geloven dat alles zo snel gaat en hoeveel hij al kan, huilen natuurlijk! En nou wordt hij morgen geopereerd en ik ben zo zenuwachtig. Hij moet nuchter blijven. Hij wordt de laatste dagen laat wakker (lees 7 uur half 8). We moeten 7 uur weg maar zal je net zien dat hij morgen om 6 uur wakker wordt. Dan die narcose ooooow krijg er nu al buikpijn van en dan als hij wakker wordt, zal vast een boos en overstuur kind hebben. Vandaag gaat hij takteren op het KDV en ook daar werd ik emotioneel van. Hij wordt zo groot en aan de andere kant voor de operatie vind ik hem veel te klein. Maar het komt vast allemaal goed
Sterkte met de operatie van de kleine knul. Ik weet wat je doormaakt. Mijn zoontje is met 14 dagen al geopereerd aan zijn hartje. Het was met name de 1e week voor de operatie en de dag van de operatie zelf, bij mij 1 grote emotionele achtbaan. Mja wat wil je, het zijn ook nog eens de kraamtranen die erbij komen kijken. Nu gaat het overigens heel erg goed met hem hoor. Alleen het punt dat je afscheid moet nemen is echt zwaar kl*te. Tranen met tuiten heb ik staan huilen. Bang dat het de laatste keer was dat ik hem levend zou zien. Probeer positief te blijven en sterk te blijven van julie kleine/grote mannetje. Waaraan moet je zoontje geopereerd worden trouwens? Liefs Belliebel
nog gefeliciteerd met de verjaardag van je grote kleine vent !! kan me in denken dat je er enorm tegen op ziet om hem te laten opereren morgen, doet een moederhart toch enorm veel zeer, heel veel succes morgen !!
Gelukkig niet zo ernstig als aan zijn hartje. Hij wordt geopereerd aan zijn oren en neus. Duurt bij elkaar maar 10 minuten maar inderdaad vind die narcose dood eng en zo bang dat er iets gebeurd.
herken je angst meid. emma is met 4 maanden geopereerd die operatie duurde de hele dag. maakt niet uit hoelang de operatie is je angst is er niet minder om. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je zoontje snel weer de oude is. Waarom word hij geopereerd aan zijn neus en oren?
Hij is constant verkouden waardoor zijn amandelen eruit gaan en hij heeft constant dubbele oorontsteking dus daar krijgt hij buisjes voor. Jeetje een hele dag?! Pfff dan valt 10 min reuze mee
Ow meid heel veel sterkte en beterschap hoor! Heb nog geen kindje maar ik kan me een beetje voorstellen hoe het moet zijn om je kindje achter te laten in een OK. Ookal is het voor 10 minuten! Sterkte hoor!!!
Nog van harte gefeliciteerd met je kleine grote mannetje! En heel veel sterkte meis, ik weet ook wat je voelt dus ik leef met je mee. Fay is geopereerd toen ze 2 weken was, brrr. Dikke knuffel van mij en Fay voor jou en Thomas!
Veel sterkte, kan alleen maar zeggen dat het mij destijds reuze is meegevallen, hoop bij jou ook. Ook het nuchter blijven was hier geen probleem, zodra je in het ziekenhuis bent is er zoveel te zien!
Hey, Thirza is hier vorige week geopereerd aan d'r neusamandel en heeft buisjes gekregen en behalve dat het onder narcose brengen niet zo leuk is, (al huilend) en je daarna weg moet lopen (gaat tegen al je gevoelens in, want je wilt dan eigenlijk troosten en koesteren), is het mij heel erg meegevallen. Dat nuchter blijven zag ik ook heel erg tegenop, maar ging hardstikke goed. 's Nachts nog even de wekker gezet om een voeding te kunnen geven en 's ochtends werd ze pas om 7 uur wakker en ging best aardig spelen enzo. We hebben gelijk de teletubbies opgezet, lekker afleiding verzorgd Komt goed, en gelukkig gaat het heel snel, dus je hebt niet eens tijd om al je nagels af te bijten, als je in die tijd ook gauw even naar het toilet gaat, (wel een tip om dat ff te doen; hoef je zeker weten niet als ie wakker wordt/is). Sterkte!