Osteopaat of chiropractor gevaarlijk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetvienna, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Hoi allemaal. Ik moet zeggen dat wij ook schrokken van het verhaal. We waren net een keer met onze dochter heengeweest vanwege de afvlakking van haar schedel en een voorkeursligging. Na die ene keer is het al bijna over omdat er een spiertje vastzat (niet bij de nekwervel). Toevallig moest mijn vriend ook heen en hij heeft deze uitzending besproken met de osteopate. Zij begreep onze ongerustheid maar heeft deze weer weg kunnen nemen. Ik ben het eens met degene die hierboven ergens zei, dat bij de reguliere geneeskunde ook wel eens wat mis gaat. En ik vind ook dat niet duidelijk bewezen is dat er niks anders aan de hand kon zijn.
    Ik vond het eng om te horen, maar het helpt onze meid zo erg. Ze is veel gezelliger en vrolijker geworden dus het was duidelijk dat ze ergens last van had. Bij het CB bleven ze maar zeggen dat het wel mee viel en dat in uiterste nood de fysio erbij gehaald werd. Nou ze is nu al ruim vier maanden en voordat alles hard is en er alleen nog een helmpje aan te pas kan komen, wilden wij dit opgelost hebben. We zijn toen door een nichtje doorverwezen naar een osteopaat (ik kende het niet eens echt) en het resultaat is echt verbluffend! Van schuin naar voren kijken kan ze nu ook schuin naar achter kijken. En ze is zeker geen pijn gedaan, want ze bleef lachen tijdens de behandeling. Verder was de aanraking minimiem. Ik zou voorstellen aan degene die twijfelen om het met een osteopaat te bespreken...

Deel Deze Pagina