Amber ligt heel erg te grommen en te kreunen in haar slaap, elke keer denk ik dat ze wakker is en dan slaapt ze nog. Ze rekt zich ook soort uit, met haar armpjes erbij. Herkent iemand dit en waar kan het van zijn? Vind het zo vreemd..
Damani doet dat ook! Haha.. En daar word ik dus ook wakker van en dan kijk ik, maar slaapt ie idd. verder.. Maar ik denk dat dat een soort dromen is ofzo..? Ze schijnen in hun slaap van alles te leren! -x-x-x-
Hihi, dat doet Eva ook. Uitrekken en geluidjes maken enzo, heerlijk toch? Eva huilt ook wel eens in haar slaap, vooral leuk 's nachts, wij klaarwakker, zij slaapt lekker verder .
ja mijn zoon doet het ok ik heb heel lang gedacht dat hij al om 5 a 6 uur wakker was ik er uit duur open en omdat ik zo de duur hart open dee wort hij wakker toen mijn man thuis is was hij elke keer om 9 uur wakker ik had echt zo iets van wat isdat tog bleek inderdaat dat hij dan gewoon in zijn slaap geluiden maakte ik al die dagen er ok 5 a 6 uur er al uit voor niks
Daan maakt ook veel lawaai in zn slaap. Waren we laatst aan logeren, sliep hij bij mij op de kamer. Nou, meneer heeft geslapen, ik ben op gegeven moment met de vingers in de oren gaan liggen
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= hahaha ik heb dezelfde vraag gesteld ooit grtz