Hoi allemaal, Wie kan me even op weg helpen. Wij gaan volgendde week op vakantie naar londen. Heel erg veel zin in. Nu gaat onze kleine man van 10 maanden gezellig mee. Maar zit in ddubio over de luiers en olvaritpotjes. Eigenlijk wil ik die niet meeslepen, maar daar kopen. Maar ja ik hoor allemaal verschillende verhalen erover. Over duur en niet lekker enzo. Wie heeft hier ervaring mee. Zijn de luiers echt duurder? Welke moet ik hebben. Zijn de olvaritpotjes echt snerig of valt dat mee? En hoe zit dat met de prijs? Wie kan me even helpen hiermee? Alvast bedankt!
Hai, Ik heb jaren in engeland gewoond en ben er ook net weer geweest met de kinderen. Nee de luiers zijn daar niet duurder, maar er zitten er 4 minder in een pak pampers. Alles is gewoon hetzelfde verder. De potjes zijn er van Cow en Gate (Olvarit volgens mij) of van Hipp, dat is een biologisch merk een heeeel lekker, vooral de pasta's met tomatensaus en zo, echt prima te doen en niet veel duurder volgens mij. Ik zou het dus niet meeslepen. Je kan alles bij Boots kopen (grote Etos) Veel plezier
Ik zou voor de zekerheid wel wat potjes meenemen stel dat je zoontje ze niet lekker vindt? Hoelang ga je? als je bijv een week gaat zou ik zelf een pak pampers meenemen
Ja Boots zit overal, wel 3 op Oxford Street, kies maar een grote....blauw met wit logo. Het is echt zo'n winkel waar je niet weet wat je moet kiezen...ook op het gebied van haarproducten voor jezelf. Zou echt niet bang zijn dat hij de potjes daar niet lust of zo...vooral die van Hipp smaken echt lekker, beter dan hier zelfs. Wat ze daar ook goed hebben en hier weer niet zijn bijv. shampoos voor kinderen die snel berg hebben of schilfers...nou dat is hier echt niet te krijgen zo maar. Maar goed dat is off topic. Lekker hoor dagje shoppen Oxford street, bovenin Oxford Street tegenover Marks en Spencers zit ook een enorme Mothercare, de Prenatal van Engeland. Veel plezier.
Zelf zou ik een pak of half pak pampers in je tas gooien, en je kindje gewoon lekker met de pot mee laten eten. Fruit en brood kan toch wel, en geprakte groenten 's avonds vaak ook wel?
Hipp is een goed merk! Hebben wij liever dan olvarit. Maar met 10maanden kan je m ook wel wat van je eigen groenten en aardappelen mee laten eten, weet je zeker dat wat ie binnen krijgt goed is
Ja hij eet in principe al wel met de pot mee, maar op vakantie ben je redelijk afhankelijk van restaurantjes en daar kun je niet altijd aardappels en groente krijgen. En om hem nou elke dag ffriet te geven, ben ik ook geen voorstander van. Dus is handig achter de hand te hebben. Meiden, wat een tips. Ik wordt helemaal happy en heb extra zin om te gaan .
Ik woon in Engeland en wat de andere dames zeggen klopt helemaal kinderkleding is over het algemeen goedkoper dan in nl. want ze rekenen geen btw op kinderkleding, dus als je nog gaat shoppen!? Next heeft super leuke kinderkleding en zit uiteraard ook in Oxford street.
Ja Next inderdaad, krijg ook zin om te gaan, al dan niet voor nieuwe beha's van Victoria's secret...ha ha..