Ons meisje slaapt nu gelukkig de nacht door, maar als ik s'ochtend haar kamer in kom ligt ze bijna bovenaan in het ledikantje. Hoe kan dat gebeuren en is het gevaarlijk.... Wat kan ik eraan doen?
Dat deed Fayley dus ook! Sindsdien slaapt ze in een slaapzak met het uiteinde ingestopt aan het voeteneind. Werkt prima
ik ook mouwloze slaapzak, hij heb dan (op hete dagen na) een shirtje aan met lange mouwen, Meestal zowiezo een laken, meer om hem nog wat vaster te leggen, en dan met of zonder deken, maar ligt er maar net aan wat voor weer en welke dikte slaapzak hij aan heeft
Mijn moeder vertelde dat ik dit vroeger ook deed, het kan geen kwaad hoor! Je kindje voelt zich dan beschut omdat het contact voelt, ziet er gek uit heb de foto's van mezelf gezien! M'n opa zei dat je me in bed moest zoeken! hahahha helemaal opgepropt in een hoekie lag ik!
ryan doet dit ook eerste kee rschrok ik erg want toen was ie net 2 weken, hij doet t nog wel maar alleen als hij smorgens wakker wordt dus ligt snachtas gewoon onde rd edeken