ik heb net zo gelachen om mijn mannetje, ik moet het even met iemand delen voordat Lars naar bed ging deed ik 'm een schone luier voor en toen hij in zijn blote kont lag liet hij een scheet. ik zei met een mega lach op mijn gezicht, bah dat stinkt (en dan zo wapperen met mijn hand voor mijn neus) en een beetje geintje er van maken. nu haalde ik 'm net uit bed, doe 'm zijn luier af en ineens is meneer stil (hij lag wat te jengelen) ik kijk 'm aan ligt hij te persen (alsof hij moet poepen) en ineens komt er een scheetje uit en lachen dat hij deed ik wist niet hoe ik het had, moest zo lachen!!! kan mijn man niet bereiken (zijn mobiel ligt thuis en nr. van kantoor is doorgeschakeld naar een collega) dus moet ik het even met jullie delen....
hahah grappig he die momenten met je kindje. echt heel speciaal eigenlijk. zo zie je maar ze weten meer dan je denkt! ik moest vorige keer zo erg lachen om mijn dochter ik was onderbroeken aan het vouwen en ik ze pakte er een. en toen riep ze .. KIJK LUIER (of luilo zoals ze het zegt ) hihi vindingrijk
idd, heel speciaal, hahaha... vooral die koppies die ze er dan bij trekken, alsof ze helemaal volwassen zijn, hahaha ook die logica, luier/ondebroek, hahaha....
Mijn man had laatst een soortgelijk moment. Ons zoontje is momenteel helemaal verzot op de klanken van papa. Hij zegt dus heel vaak zomaar papa, papa, papa achter elkaar. Toen mijn man een poepluier aan het verschonen was zei mijn man, bah, je billetjes zijn helemaal bah. Waarop ons manneke heel hard bah-pa riep. Gieren van het lachen!
Hahaha, ik weet niet of ik de schuld bij mezelf moet zoeken. Mijn man is ook zo'n viezerik Hij was iig wel trots op zijn zoon, toen hij het verhaal hoorde
Prachtig!! Ik heb zoiets ook gehad met mijn dochtertje. Ze zat met har blote billen op het aankleedkussen en er knettert een beste scheet langs haar billen naar achteren. Zij moest daar om lachen, niet schaterlachen, maar echt hahaha. Ze vond het volgens mij een beetje gek, zo'n knetter uit haar billen. Ik heb me bescheurd!!! Heb me wel een klein beetje ingehouden, want wilde haar niet in verlegeneid brengen, maar inwendig...zoooo grappig. En mijn vader zei altijd: Wie niet beter weet, lacht om zijn eigen scheet