Hebben jullie het op een speciaal plekje liggen? Of op zolder? Of juist iets creatiefs mee gedaan? Ik kan het maar moeilijk aan de kant leggen, stom he? hihi! Misschien iemand een idee wat ik er mee kan doen zodat het niet ligt te verstoffen? Liefs
Mijn ouders hebben mijn eerste kleertjes in een lijstje gedaan, moet je alleen wel gaatjes in de achterkant doen anders kan het niet luchten Het hangt nu nog steeds en zier er erg mooi uit liefs Esther
Het 1e setje van beide opa's en oma's heb ik ingelijst, de andere ( bv van mijn zusje en oma enzo ) heb ik in een doos gedaan en als hij er straks ( tegen een jaar of 18 ) klaar voor is om het zelf te bewaren dan krijgt hij dat van mij, heeft mijn moeder ook gedaan en vond dat zo speciaal dat ik dat toen kreeg ... ... ik kan er ook geen afscheid van nemen ...
Ik heb een kistje beschildert en daar Luc zijn naam op gemaakt en met een voetafdrukje erbij. In dit kistje heb ik de kaarten, zijn pakje, eerste flesje en wat andere herinneringen.
ik heb een grote doos gekocht, en daar al zijn kleertjes die hij niet meer aan kan in gedaan samen met mijn 1e fiebjes, geboorte kaarten tijd gaat te snel.
wij hebben zo'n grote curver box gekocht en daar alle leuke dingetjes ingedaan! eerste kleertjes-mutsje, slofjes, ziekenhuis dingetjes (polsbandje, navelklem), kaartjes, geboorte slingers, gips voet en hand afdruk van alles dus!
Ik heb 1 setje in de bewaardoos gedaan (ook zo'n speciale doos met "eerste" spulletjes) en 1 setje ingelijst.
Ik heb een memorybox voor Marit gemaakt, waarin dingetjes liggen zoals: Haar eerste pakje die ze aanhad haar naam bandje van toen ze in het zkh lag kamernrpapiertje van het zkh geboortekaartje geboorte melding in de krant krant van de dag dat ze geboren is.. en zo vul ik het steeds aan..
Het eerste pakje wat Maricha aan had, hebben we gesealed en veilig opgeborgen. Toevallig 2 wkn terug uitgepakt, gewassen en klaargelegd voor beebje 2... lijkt ons zo mooi dat onze meiden hetzelfde 1e pakje hebben gedragen... Daarna zal het idd ingelijst worden
Ik heb ook een bewaardoos. als mijn zoontje later hopelijk zelf kinderen krijgt zal hij het vast heel bijzonder vinden. mijn schoonmoeder heeft ook vanalles bewaard van mijn vriend, die is nu 29. en ons kleintje heeft nog kruippakjes van hem aangehad. ook had ze een boek met alle felicitatiekaartjes en zelfs nog de lijst van het wegen na elke borstvoeding. we zijn heel blij dat we dat hebben.
Wat zijn jullie allemaal creatief zeg! Ik heb Koen zijn kleertjes (dus ook de eerste) alleen maar in een tas gedaan en op zolder gezet
het pakje wat ze bij de geboorte aan hebben gehad heb ik bewaard ik had erenay het pakje van elyesa aangedaan en bij een eventuele 3de kindje zal dat kindje ook dat pakje aandoen. vind ik wel iets hebben allemaal hetzelfde geboortepakje aangehad. als ons gezinnetje af is kader ik het mooi in en komt het in de living.
Ja, ik ook, ik bewaar het wel hoor, haar eerste kleertjes voor later en ik moet ook nog ergens haar polsbandje, kaartje etc. uit het ziekenhuis hebben, maar weet niet meer waar. Hetzelfde geldt voor de zwangerschapstest, ik wou niet dat bezoek hem toevallig zag liggen, maar heb hem zo goed opgeborgen dat ik niet meer weet waar. Hopelijk kom ik alles weer tegen als ik ga verhuizen ofzo. Ik heb het in ieder geval niet weggegooid.
Wij hebben chris zijn pakje steeds in zijn kast laten hangen (samen met de doopjurk) nu met de tweede is het pakje mee verhuist met de kast naar de babykamer. Het is een neutraal pakje, dus voor zowel jongen als meisje, dit kindje krijgt het ook aan als eerste kleertjes net als zijn/haar broer. Daarna ga ik het denk ik goed inpakken en apart leggen zodat de kinderen later zelf kunnen beslissen of hun eigen kinderen het ook aankrijgen.
De kraamhulp heeft het witte shirtje lekker vern**kt in de was :-s Maar ik bewaar het wel. Misschien trek ik het aan bij een knuffelbeer. Die van mijn man denk ik, want Donkerbruin heeft al jaaaren een heel suffe blauwe tuinbroek aan.
Ik heb het eerste setje van Giovanna aan men beste vriendin gegeven die nu zwanger is. Zij doet dit bij haar kindje ook als eerste pakje aan. Wel heb ik de testen nog en zwangerschapskaart en polsbandje enzo.
Hmmmm ik wilde dit ook gaan bewaren maar vroeg me af of jongens dit wel leuk vinden als ze een jaar of 18 zijn....kijk meisjes zijn meestal wel zo sentimenteel hahaha dat ze dat leuk vinden, maar jongens? Ik twijfel nog steeds. Ik zat al te denken, ach ja als hij het niet wil hebben hou ik t zelf wel hahahaha...