hier ook zeer positieve ervaringen. Je moet wel een goede zoeken er zijn helaas ook genoeg kwakzalvers .... Kom zelf al jaren bij een osteopaat voor mijn bekken. Zij is de enige van de hele rij therapeuten en believe me... dat zijn er een hoop die mij van mijn pijn kan afhelpen. OK het is meestal tijdelijk, maar de frequentie dat ik moet gaan wordt steeds minder. Ga nu nog ongeveer 1x per jaar. Met Sanne ben ik geweest n.a.v. voorkeurshouding en veel huilen ( had ook reflux ) Echt ze had zo ver ik had gezien nog NOOIT naar links gekeken uit zichzelf. altijd naar boven of naar rechts en ik wandelde naar huis na de eerste sessie en ze lag zelf naar links te kijken. Huilen was ook na 1 bezoek al een stuk minder. Ze is zo`n 5x geweest. Moet binnenkort voor de laatste check-up om te kijken of alles zich goed blijft ontwikkelen. Ik kan het alleen maar aanraden dus. MAAR zoek een goede... helaas is het niet zo dat het geen kwaad kan. Een foute osteopaat kan wel degelijk schade aanrichten. Dus ik zou zeer zeker ook naar de huisarts gaan !