hey meiden even een vraag ben 27 juni voor et laatst ongesteld geweest, afgelopen maand helemaal in de molen geweest in ziekenhuis. nu heb ik 2 weken geleden van de gyn provera voorgeschreven gekregen, (volgens gyn zat er een prop slijmvlies in mijn baarmoeder)met et reslutaat dat ik gister weer eens ongesteld werd. toen ik vannacht naar de toilet ging zat er een doorzichtige "sliert" en een klein bloepropje in die "sliert" op et wc papiertje. heb het een beetje kunnen scheiden en toen leek het net of het toch iets van een vruchtje was. het was langwerpig en heel dun, 2 vertakkingen aan de onderkant (benen) toen ik naar het lange stukje keek leek er in het midden wat vertakkingen in het doorzichtige te zitten (leek op kleine adertjes) en het bloedpropje zat helemaal bovenin bij het dikkere deel vh sliertje. ik had het op dat moment zo kapot geveegd dat ik het door de wc heb gespoelt het was niet heel erg groot misschien net 5 cm. zouden mijn ogen gewoon gezien hebben wat ik wilde zien? of heb ik misschien toch wel een miskraam ipv een prop slijmvlies gehad? wie weet hier wat meer over? liefs marieke
Heb je toevallig bloed moeten prikken van de gyn? Is moeilijk om nu nog te zeggen namelijk , tenzij ze misschien getest hebben op hcg in je bloed
Ik zou zeggen slijm van bloed. Ik had vorige cyclus een vmk en verloor echt een vruchtzakje en niet echt sliertjes....
hey wicked witchy dat bloedprikken heb toen van te voren moeten doen, toen ik de uitslag kreeg dat er geen hcg in mijn bloed aanwezig was kreeg ik hormoonpillen voorgeschreven
waarschijnlijk de "bekleding"van de baarmoeder. Die word elek maand opgebouwt om het vruchtje te kunnen laten nestelen
Ik denk inderdaad dat het geen miskraam is geweest als je geen HCG hormoon in je bloed had. Als de gynecoloog ook iets van een slijmpropje heeft kunnen zijn in je baarmoeder had hij het eventueel ook kunnen zien als er een vruchtzakje heeft gezeten. Ik hoop wel dat het allemala snel opgang kmt en jullie snel voor het eggie kunnen
ikheb het sinds een jaar of wat heel vaak. vooral als me menstruatie niet op gang wilt komen dan heb ik vaker een soort tja propjes bloed / slijm ertussen en inderdaat soms lijkt het echt op een vrucht maar dat is het niet het is gestolt bloed en slijm... benen heeft een vrucht zo ie zo nog niet het is niet meer of nog niet eens een hartslag..:S
owwh ja dames ! ikhad een film gezien over hoe de vrucht eruit ziet en een 3d echo vanaf de bevruchting.. helaas weet ik niet meer welk programma maar hij staat bij programma gemist en het was nl 1 2 of 3 duss.. misschien als je zoekt op 3d bevruchting ofzo iets .. is heel heeeel heeeeeeel mooi om te zien
Hoi Mik, Ik heb rond de 31e augustus een miskraam gehad. Omdat ik maar bloedverlies bleef houden, ben ik inmiddels 2x bij de huisarts geweest. Vandaag ben ik in het ziekenhuis geweest voor een echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Deze is gelukkig schoon. Ik was bang dat dit niet het geval zou zijn, aangezien ik alleen bloed heb verloren; dus geen stolsels of een vruchtzakje o.i.d. Je hoeft dus denk ik niet altijd iets anders dan bloed te verliezen als je een miskraam hebt gehad.. : Ik heb een mk gehad bij ongeveer 7 weken. Vandaag ook bloedgeprikt en er zat nog een beetje HCG in mijn bloed. Volgende week moet ik weer een echo laten maken + bloedprikken om er zeker van te zijn dat het helemaal weg is. Dan maar hopen dat mijn cyclus weer snel op gang komt, zodat we weer verder kunnen proberen. Hoop dat jij ook snel meer duidelijkheid hebt! Groetjes
Dan is het geen miskraam Als er geen HCG aanwezig is in je bloed dan kun je never zwanger zijn of geweest zijn.