hallo allemaal ik wil weten of iemand dit herkent en ervaring heeft met een osteopaat. mijn dochtertje slaapt niet al te best. ze slaapt 15 a 30 min en word huilend en soms overstuur weer wakker. dit gaat heel de dag en avond zo door ,maar snachts doet ze te dan wel weer goed . ze is ingebekerd maar heb niet t idee dat er veel veranderd . nu wil ik dus een osteopaat proberen . de kleine van me zus huilde veel en van een vriendin ook en daar hielp t wel bij . wat denken jullie ervan ??
kan nooit kwaad. Gewoon doen! Hoeft niet bij iedereen te helpen maar als je zegt ik heb het er voor over (qua kosten) gewoon doen.
Ik ga ook met Finn naar een osteopaat. Finn slaapt ook erg slecht, steeds een kwartier, en is ook vaak overstuur...word dan gillend wakker enz...dit komt mede doordat Finn reflux heeft. Ik ben nu 2x geweest, en zie duidelijk verbetering. Finn is rustiger, komt makkelijk in slaap en slaapt nu soms een uur achter elkaar. De osteopaat heeft wel verteld dat Finn nog 2x terug moet komen..dus hoop dat het een stijgende lijn is... Ik krijg 75% vergoed van het ziekenfonds...
heb nu verschillende gehad maar er is geen plaats nergens tot jan. fijn is dat zeg zit ik dus tot jan met een kind dat alleen maar huilt en waarvan ik niet weet waar aan het ligt weet niet zo goed wat ik er nu mee moet
Hoi Lisa, Mijn kleine is ook onder behandeling en die heeft er wel baat bij. Wat raar dat je zolang moet wachten?? Ik kon meteen terecht in mijn stad Het is wel duur, maar goed als het helpt..
Bij Rens heeft de Osteopaat echt ontzettend geholpen. Ik heb totdat hij 2 1/2 maand was met een huilend kind gezeten dat echt zo'n 18 uur per dag huilde. Hij is nu echt veranderd in een heel vrolijk mannetje. Ik moest ook een deel zelf betalen maar heb het er echt wel voor over gehad. Ik ben wel heel nuchter en wist niet of het wat zou zijn, maar ik heb nu zelf kunnen ervaren dat het een wereld van verschil is! De Osteopaat bij ons in de buurt had ook een wachtlijst van meer dan een maand. Ik weet niet waar je woont? Ik was namelijk ook hopeloos en heb uiteindelijk een praktijk van ongeveer 25 kilometer verderop gevonden waar ik de volgende dag nog terecht kon. Uiteindelijk heeft Rens 4 behandelingen gehad.
nou zoveel huilt die van mij ook weer niet maar t is ook als ik ook maar iets ga doen dan begint t ik wil dit opgelost hebben voor ik ga werken want ik wil ze zo ook niet wegbrengen . ik woon in rosmalen en heb nu naar helmond gebeld ook een eind weg maar die hebben nog niet terug gelbelt waar kom jij ergens vandaan dan en waar ben je geweest???
Dan denk ik niet dat het in de buurt is voor jou! Ik ben namelijk bij een Osteopaat in Alkmaar geweest! Misschien was het wel een voordeel dat dit een praktijk was met meerdere Ostepaten en kon ik er dus snel terecht. Ik snap dat jou kindje niet zoveel huilt als de mijne, maar ondanks dat was de oplossing snel gevonden. Er zat ergens een nekwerveltje 'niet lekker' en hierdoor ging hij telkens huilen als ik hem neerlegde (in bed of de box). Mijn dokter en consultatiebureau waren er nogal sceptisch over omdat het nog steeds een 'alternatieve geneeswijze is', maar bij ons heeft het in ieder geval wel gewerkt! Veel succes en ik hoop dat het je lukt om er een te vinden waar je wat sneller terecht kunt. Ik weet uit ervaring dat het je op sommige momenten wel tot wanhoop kan drijven.
ik ga lekker verder zoekken idd . en ik heb dus ook t iedee dat ze gewoon niet lekker ligt . als ik ze eruithaal om te troosten (na 10 min krijsen) valt ze ook meteen in slaap. het kleine mensje is ook dood op natuurlijk en ik eigenlijk ook
Wij zijn ook bij een osteopaat geweest... 3 behandelingen en wij hebben t idee dat t wel goed geholpen heeft.. In je verzekeringspolis kun je even nakijken welke vergoeding je voor alternatieve geneeskunde kunt krijgen.. Als de osteopaat is aangesloten bij bepaalde beroepsvereniging, kun je een vergoeding krijgen.. ( Ik ben bij De Friesland en kreeg max. 50 euro per behandeling terug ( met een max. van 750 per jaar)
nou dames ik heb er een gevinden en kan morgen vroeg om half 11 meteen terecht. ik ben benieuwd t kost iig 75,- dus is nog niet t duurste als ik goed gekeken heb krijg ik 25,- per behandeling terug .
goed t gaat al iets beter maar tis nog niet over dinsdag mag ik weer. er was iets met haar nekje en rechter zijkant dat zat allemaal vast dus geen wonder dat ze huide als ze ingebakerd was ,dan ag ze gewoon te recht en dat vond ze niet fijn
In in ieder geval wel fijn dat je nu wel een oorzaak weet en ermee aan de slag kan! Osteopaten kunnen echt een hoop!