Hoera, ze komt (een heel klein stukje) vooruit!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Revolucia, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Ik wil toch even laten weten hoe trots ik ben!! Emma is niet de snelste qua motorische ontwikkeling en omdat ik nog iedere maand afspreek met de meiden van de zwangerschapsgym en die kindjes eigenlijk allemaal al kruipen... Ik weet het, je kan en mag niet vergelijken, maar toch!

Nu sliep ze de afgelopen dagen heeeeel erg veel (normaal max 1,5 uur per slaapje, nu 2,5 of zelfs 3 uur) dus ik had al zo'n idee dat er iets aan zat te komen... En ja hoor, vanavond lag ze op haar buik op t kleed, ik zet een speeltje iets te ver voor haar en jawel, ze tijgert er naartoe!!

Nu kijken of ik over een maand nog zo blij ben.. als ze het beter kan en met haar grijpgrage tengeltjes overal bij kan!! :D

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Leuk!

Haha inderdaad over een maand denk je met "smart" terug aan de tijd dat ze alleen nog maar op haar rug of buik lag :D

Het kan ineens snel gaan hoor. Mijn oudste dochter was in eerste instantie ook niet de snelste qua grof motorische ontwikkeling. Ze ging ook pas met 9 maanden tijgeren, en pas echt kruipen met 11 maanden, maar die liep wel los met haar eerste verjaardag. Dus wie weet is je dochter alleen een "slow starter" en gaat ze nu ineens als een trein :D

3. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hier ook nog geen getijger hoor.... Ze gooit wel haar billen in de lucht, maar schuift dan per ongeluk een stukje naar achteren. Welke maand staat er ongeveer voor tijgeren dan? Inderdaad nu nog lekker genieten, haha, over een paar maanden moet je echt 10 paar ogen hebben:D

4. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Wat fijn hé, als die kleintjes weer iets nieuws laten zien! Ik kon ( en kan) er nog steeds geen genoeg van krijgen dat onze vent kruipt. ( Dominique heeft nooit gekropen, alleen geschoven op d'r billetjes) En nu wachten totdat hij gaat lopen. Langs tafels enz.., gaat het goed, met een loopkar ook, nu nog alleen.

Geniet ervan!!!

5. Tese

Tese Niet meer actief

Go Emma!!! *doet vreugededansje* Het komt allemaal goed meid! Voor je het weet ren je de hele dag achter haar aan!!! ;)

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha je denkt strax nog vaak aan de tijd terug van toen ze nog stil konden liggen haha. Nu alles maar zo kidsveilig mogelijk maken... Maar Leuk hoor dat teigeren en kruipen. Nog even dan kruipt ze sneller dan dat jij lopen kan! en dan de volgende fase alweer... Staan en lopen!

7. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hey wat goed zeg! Trots dat je dan kan zijn he...
    Hier een meisje van 10 maanden die nog steeds niks doet ( niet helemaal waar ...) ze zit heel goed en sinds vorig weekend als ze op haar buikje ligt en je stinmuleert hij met een speeltje draait ze een rondje ( dus ze verplaats haar armpjes ) daar was ik al erg blij mee...komt allemaal wel,maar toch......

Deel Deze Pagina