Hallo, Mijn dochter is met 27+2 geboren. Ze heeft een hele erge voorkeurshouding naar rechts. Ook kan ze op haar buik niet steunen op haar linker arm. Eigenlijk is alles naar rechts goed ontwikkeld en naar links onder de maat. Nu heeft de fysio ons naar de osteopaat verwezen. Is hier iemand die ook hier ervaring mee gehad heeft?? Groetjes
Mijn zoontje had ook een enorme voorkeurshouding, maar dan naar links. Schijnt vaker voor te komen bij prematuurtjes. Wij zijn ook doorverwezen naar de osteopaat door de kinderarts en met hele goede resultaten. Duncan vond het ook helemaal niet vervelend, beter nog, hij vond het zo ontspannend dat hij vaak in slaap viel De voorkeurshouding is hier nu alweer een maand of 4 verleden tijd en zijn schedeltje trekt ook weer bij, want die was flink scheef/plat.
Toen ons zoontje 3 weken thuis was zijn we er ook heen gegaan door het vele huilen. Onze kinderarts was er trouwens geen fan van Terwijl hij daar op die bank lag en de osteopaat was bezig met hem, begon hij uitgebreid te lachen en dat had hij nog nooit zo gedaan Hij is 3 x bij de osteopaat geweest. Na de 1e keer was het gelijk een hele verbetering! Daarna kregen we fysiotherapie wij zijn trouwens ook geweest voor voorkeurshouding, veel huilen en nog van alles.
Okeej bedankt voor jullie reacties! Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Ik hoop heel erg dat het gaat helpen!! 4 januari hebben we een afspraak. Liefs