spelen met je baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lennylenn, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal

Ik zou graag willen weten wat voor spelletjes jullie met jullie kindje doen. maddi is nu 8 maanden en naar mijn idee verveeld hij zich soms en ik ben heel erg slecht in spelletjes verzinnen die ik samen met hem kan doen.

als ik ga zingen en hem erbij betrek biv. klappen in de handjes kijkt hij me aan alsof ik gek geworden ben.:(
    vliegen vindt hij wel erg leuk.
    hobbel paardje vindt hij stom.
    soms weet ik het echt niet meer maar ik wil zo graag samen met hem spelen.:(

dus dames wie doet wat?

2. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Ik dans vaak met en voor Léonie, vindt ze geweldig. Muziek wat harder en swingen.

Ook zit met haar op het vloerkleed en laat ik haar zitten en spelen we samen met een kleine bal.

Computeren doen we ook samen, ze mept er op los op het toetsenbord, ze ziet het ons vaak doen en zo typt ze dan een mailtje naar oma. Gaat ze helemaal los.

Spiegel kijken doen we iedere avond, ze weet al exact wanneer en lacht al als we de kant van de spiegel oplopen.

Kietelen op het vloerkleed en gekke geluidjes maken zijn ook toppie.

Nu hebben wij een heel vrolijke meid die snel tevreden is, geloof ik...;)

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

als ze in de kinderstoel zit ga ik wel eens achter haar staan en dan steeds aan de zijkant kiekeboe roepen, eerst links, dan rechts, dat vindt ze heel spannend en dan ligt ze in een deuk.

als ze op de grond ligt ga ik ernaast liggen en speeltjes aangeven en aanpakken, alsjeblieft en dankjewel, oefenen we hiermee, ik stapel blokken die zij dan weer omkiepert.

op het blad van de kinderstoel leg ik altijd een heleboel speeltjes die ze dan weer weggooit, ik leg ze er weer op, zij gooit, vindt ze ook prachtig.

of wandelen, ze kijkt vooruit en ik loop achter haar, dan kietel ik met mijn sjaal op haar hoofd, ligt ze helemaal in een deuk.

vliegen doen we ook, en alles in de kamer benoemen en bekijken.

Deel Deze Pagina