Ons mannetje is inmiddels 6,5 week en ik wacht echt met smart op het eerste overtuigende lachje! Hij heeft al een paar keer een klein lachje laten zien (en dan bedoel ik niet de lachstuipjes van het begin) maar echt voluit glimlachen was het nog niet. Ik ben wel benieuwd wanneer jullie kleintjes voor het eerst echt gingen glimlachen?
Hoi hoi Mijn zoon was rond de vier weken.Nu negen jaar. En mijn dochtertje nu was met drie weken al echt aan het lachen. Nu is ze zes weken en de lachjes worden steeds breder erg leuk weer zoon van 7 - 11 -00 dochter 21- 02 - 10
Jesse was vijf weken en een paar dagen toen hij voor de eerste keer naar me lachte (yeah, gelukkig het eerst naar mij)
Ergens rond 5-6 weken. Het schijnt zo te zijn dat het normaal is dat kindjes met 5 weken lachen maar dan wel uitgaan van de uitgerekende datum. Is je kindje dus vroeg (die van mij was een week vroeg) dan is 6 weken normaal en is je kindje laat, dan is 3-4 weken normaal. Bij prematuren ligt dit geloof ik weer anders.
Ik denk dat hij bewust begon te lachen met 35 zwangerschapsweken, toen was hij 6 weken oud. als ik hem dan bij me had, begon hij te smilen
bij ons ook met 5 weken, echt schaterlachen sinds een week of 3. Hij is nu 3,5 maand. Hij lacht nu bijna de hele dag (behalve in bed
Nog even up! Lachjes van ons mannetje zijn nog steeds schaars maar ik ben wel elke dag meer overtuigd dat hij echt bewust lacht. Heel snoezig!
Nilo was een week of 5 toen hij voluit lachte. Bodhi was zo'n tweeën halve maand. Ach ja, hij neemt voor alles zijn eigen tijd. 't komt allemaal vanzelf wel.
ons meis is 30 oktober geboren en 1 november kregen we haar eerste brede glimlach , mooiste cadeau ooit op onze trouwdag 2 weken erna waren we een hele dag op pad geweest naar maastrich bij familie en shoppen en al midden in de nacht waren we thuis , zij vrolijk na haar laatste voeding en papa en mama doodmoe en er kwam zon lieve lach en giegel uit en breed grijnzen