osteopaat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bereke, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met dokter Biedermann (Keulen)? Enig idee van de wachttijd en de kostprijs?

Ben benieuwd. We bellen morgen sowieso voor een afspraak maar dan weten we al iets hé :D.

2. bereke

bereke Niet meer actief

Helemaal niemand? Ook niet met zijn vrouwelijke collega?

3. christina

christina Niet meer actief

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jij woont in Belgie zie ik.. Wij zijn helemaal naar het zuiden gereden voor een osteopaat die heel veel baby's behandeld, in Maastricht.. Meerdere mensen hadden hem ons aangeraden.. we hadden eerst een andere.. een stikje rijden, maar dat was het dubbel en dik waard!

5. 078mama

078mama Niet meer actief

In Brasschaat zit ook echt 1 van de beste osteopaten. Vooral als het gaat om allergieen en asma

6. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Volgens mij is dr Biederman geen osteopaat maar een manueel therapeut en wel DE goeroe (en ontdekker van) op gebied van kiss syndroom. Onze dochter heeft kiss en wij zouden naar dr Biederman moeten als onze mt niet voldoende kon doen. Gelukkig is het niet zover gekomen, maar hij is wel een wonder dokter als ik de verhalen mag geloven. Voordeel is dat in Duitsland de manueel therapeuten artsen zijn, hier in NL zijn het fysiotherapeuten (ook prima maar toch....)
    Succes!

7. bereke

bereke Niet meer actief

Noukie, jij hebt gelijk! Is trouwens ook chirurg als ik me niet vergis.

Heb al gegoogeld maar vind niks terug van zijn collega. En net daar hebben wij een afspraak omdat bij dr. Biedermann pas 17/12 plaats was.

Er zullen er nog wel veel goede zijn dichter bij huis hoor maar we willen echt eerst daar proberen. Hebben er al zoveel goeds van gehoord van mensen die we kennen. Maar allemaal van dr. Biedermann zelf en niet de collega... . Hopelijk is zij net zo goed.

Ach ja, we zullen wel zien hoe het gaat :).

Deel Deze Pagina