Beste Adriënne en Ilja, Tycho trekt zich sinds een week overal en nergens aan omhoog... Ik kan hem geen 2tellen alleen laten of hij staat alweer rechtop. Ongelooflijk snel als dat gaat hahaha. Maar nu hoorde ik van de week dat wanneer een kindje zo vroeg gaat staan/lopen dat het slecht is voor de beentjes en de voetjes... Is dat zo? En hoe erg kan het zijn als dat zo is? Ik kan Tycho moeilijk de hele dag maar op zn billen blijven zetten en ervoor zorgen dat hij zich niet meer omhoog gaat trekken.... Groetjes Sassie
Hoi hoi, Nee hoor, het kan geen kwaad. Zet hem niet bewust op zijn beentjes, maar als hij zichzelf steeds optrekt, is het geen probleem. Ieder kind ontwikkelt zich op een ander tempo. Het is afhankelijk van veel factoren, zoals spierontwikkeling, korte of lange benen, erfelijkheid enz. Niets mis mee dus! Groetjes Adrienne
Owk, ik zat me al zorgen te maken dat ik Tycho elke keer weer snel neer moet zetten weer terug op zn billen hahaha. Bedankt voor ej antwoord! Groetjes Sassie