Is mijn aftakel proces gewoon al begonnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hoi,

Ik voel me echt een bejaarde vrouw van in de 80 :) Hoort dit erbij? Word ik echt al oud? Ben ik nu al aan het aftakelen?

Ik sta in de ochtend op met pijn, zowat in mijn hele lichaam. Mijn knieën hebben opstartproblemen, Of ik nu opsta uit mijn bed, of van een bank/stoel, dat maakt niet uit. Met mijn linkervoet heb ik t idee dat ik op mijn bot loop, soms moet ik t midden van mijn voet even kraken, en dat geeft verlichting. Ik heb pijn scheuten in mijn lichaam, of t nu mijn grote teen is, of mijn arm dat maakt niet uit. Mijn nek voelt aan alsof er een vrachtwagen overheen gereden is. Als niemand mij wekt, slaap ik geloof ik de hele dag door, en dan nog ben ik moe.....Dit alles is begonnen na de bevalling van mijn dochtertje.

Zo mooi klaagtopic zo in de ochtend. Maar almachtige forumdoktoren...takel ik nu al af?

Liefs Da (27)

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik kijk even in mijn glazen bol.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Pfff ja graag, laat even weten wat er naar voren komt please ;)

4. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Dat gevoel heb ik al jaren! Moe, overal pijn, en zelfs een vage klacht die normaal gesproken enkel voorkomt bij bejaarde MANNEN en waardoor dokters voor een raadsel blijven staan. Ik takel ook af. Ook qua geheugen en ik begin steeds meer te beseffen dat ik op mijn moeder ga lijken ..

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hier ook zo en ik ben pas 27

6. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Behalve het bejaarde mannenkwaaltje herken ik het helemaal
    Maar ik ben dan al 37

7. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Je schijnt af te takelen na je 25ste. Dus jij bent dan al 2 jaar aan de gang meid:D

Persoonlijk denk ik dat veel er mee te maken heeft dat er zo'n enorme druk op iedereens schouders wordt gelegd. We moeten een leuke, gezellige vrouw zijn, een perfecte moeder, een begripvolle vriendin, een fijne dochter, aardige schoondochter, noem maar op. Als je werkt heb je die druk ook nog eens en je huishouden moet tiptop in orde zijn.

Misschien kun je hier al iets aan veranderen?

Als je je echt zo beroerd voelt zou ik wel een tripje naar de huisarts maken, maar ik dacht ergens te hebben gelezen dat je al in een medische molen zat, of vergis ik mij nu?

Ik voel mij ook zo. Maar bij mij komt het vanwege chronische vermoeidheid. Heb wel betere dagen, maar vaak ook veel pijn.
    Heb dus geen oplossing voor je, maar wil je wel een dikke knuffel geven.
    Wij oude besjes (;)) steunen elkaar wel hoor. Laat het aftakelen maar beginnen:D (ben 25 overigens)

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Nou, als jij dan al aan het aftakelen bent, ben ik in staat van ontbinding.

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Oh is dat zo ja, dat je al gaat aftakelen na je 25e :$
    Nee ik zit niet in een medische molen hoor, denk dat je iemand anders bedoeld dan.

Ik heb niet t idee dat ik zoveel druk ervaar. Ik werk niet, zit lekker thuis bij mijn kleine meid. Stress heb ik wel eigenlijk altijd..:)

Ja oude besjes... pffff haha

Tripje naar de huisarts ben ik al weken aan het uitstellen, meer met de gedacht, dit komt door de bevalling, het gaat nog wel over haha.. maar inmiddels is mijn dochter 7 maanden, dus dat het vanzelf allemaal nog wel goed komt, en het aan de bevalling lag kan ik vergeten geloof ik.

10. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ik zit ook al tegen de 33 aan .. Maar dit is zeker al 10 jaar bezig.

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

Er verschijnt steeds een rollator in beeld:)

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Oh da meen je!! Nou zal eens gaan rondkijken voor een roze met glittertjes dan.. :D

13. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Al eens gedacht aan een nieuwe matras? En goed kussen?
    Kun je ook heel moe van worden en veel lichaamelijk pijn.
    En dat met je voet had ik ook:)heb nu steunzolen:)

14. knap

knap Niet meer actief

geen last van. en ben toch al 39:) mijn haren worden anders wat minder dik van boven. pigment vlekjes op mijn handen. voor de rest valt het wel mee. wel ouder doms. suiker al. dus ja toch wel een beetje aan het aftakelen.

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

heb al even wat research voor je gedaa.
    Je kan gaan voor de extravagante versie van roy donders of de wat sombere versie van maker onbekend

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahahahahaha

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Mijn matras is verder nog goed eigenlijk, wel heb ik al verschillende kussens geprobeerd. En dat gaat dan even goed, en daarna begint t weer.

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahhahahah

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Dan denk ik dat ik voor de knal roze ga, toch nog een beetje hip.

20. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Yup.... vanaf begin zwangerschap tot 5 maanden na de geboorte kwam ik gebroken uit bed. Doodmoe en alles pijn. Zelfs snachts mezelf omdraaien deed pijn. Ik moest dan echt nadenken hoe ik dat op de minst pijnlijke manier ging doen. Ik heb van iemand een andere lattenbodem gekregen, ern stevige waarvan je de hardheid in kan stellen. En geloof het of niet, de pijn is voor 90% verdwenen. Ik ben uitgeruster en heb niet meer het gevoel alsof ik dubbel gevouwen in bed gelegen heb.....
    Helaas is mn zwangerschapsdementie hier niet mee geholpen:)
    Maar goed, de vlos zegt niet voor niets, 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. De HA de fysio zeggen minimaal 12 maanden ontzwangerrn. Dit klopte bij de 1e ook, dus er is nog hoop voor me;)

Deel Deze Pagina