Osteopaat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shar079, 30 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    Hallo allemaal,

Ik wil even met wat jullie delen.
    Mijn dochtertje is 20 maanden. Zij heeft een ontwikkeling achterstand zo ontdekt door de fysio. Ook kan zij nog niet lopen. Wel kan ze ze staan. Ze heeft last van hypermobiliteit. En slappe spieren.
    Al en al oefen ik elke dag met haar. Ze is onlangs bij de huisarts geweest. Consultatie bureau, en kinderarts. De kinderarts wilde een mri scan , een bloedtest en drong erop aan om nogmaals de fysio in het ziekenhuis te bezoeken. Maar ik was zo geschokt. Een mri scan alles ging door en langs mee heen maar kon geen woord uitbrengen.
    Ze loopt momenteel bij de fysio en de manueel therapeut. En ik merkte bij de manueel therapeut enorme veranderingen. Ze zat namelijk helemaal vast. En ze heeft een moeilijke geboorte gehad. Ze bleef vast in de geboortekanaal. Ik werk ingeleid met 38 weken wegens zwangerschap diabetes en te weinig vrucht water. Ze heeft altijd de hik gehad. En ze heeft stappen overgeslagen. Die haalt ze nu in.
    Ik heb de fysio huilend opgebeld. Met hoe en wat nu? Ik vroeg of een osteopaat zin had. Aangezien ik er niet bekend mee ben. Ze vond het wel een goed idee.

Nu vraag ik mij af of iemand mijn verhaal kan herkennen. en of iemand ervaring met een osteopaat heeft, en wat het voor diegene gedaan heeft. Het kost namelijk geld en ik wil zeker weten voordat ik een afspraak mee maak.

Ik hoor jullie graag mama's

Groetjes
    Sha Buivenga

2. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Mijn zoontje was 3,5 week te vroeg geboren, verkeerd om en met pomp hebben ze hard getrokken.
    Hij zat helemaal vast, dit ontdekte de osteopaat.