Ronde 2 met clomid en pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sofie91, 23 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sofie91

Sofie91 Lid

22 mei 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ronde 1 zonder clomid, wel pregnyl.

20 aug (dag 15) op controle voor meting, ik weet niet meer precies hoe groot ik denk 12 mm. Maar het eitje zat de linkerkant en die is niet doorgangkelijk. Toch verder gegaan met behandeling. 22 aug(dag 17) pregnyl gezet. En 24 aug (dag 19) iui. Ik heb een gemiddelde cyclus van 32 dagen. Zoals verwacht 08/09 mijn ms gekregen.

Ronde 2 met clomid en pregnyl

D3(10sept) tot en met dag 7(14sept) clomid 1 pilletje 50 mg

20 sept(dag 13) bij gyneacoloog voor meting. Het ging allemaal snel. Ze zei dat ik een heel mooie cyclus had en dat deze keer mijn eitje langs de rechtse kant zit, wat super nieuws was voor me. De afmeting heb ik hierdoor niet goe begrepen ik denk 7mm. Maar als ik dat nu opzoek, lijkt dit wel te klein. Maar gyn was toch enthousiast en mocht die avond (dag13) mijn pregnyl al zetten en 22 sept(dag15) vond de iui plaats (gisteren dus). Nu zit ik weer wat dingen op te zoeken (weet dat dit niet goed is maarja wat doe je er aan) en begrijp niks van die follikelafmeting. Mocht mijn eitje niet groot genoeg zijn zou de gyn mij toch niet zo vroeg sturen voor de iui? Iemand ervaring en in dezelfde situatie als mij? In ronde 1 zou ik pas 4 dagen later dan de meting van 12mm iui hebben gehad en nu op zo een kleine meting al 2 dagen later. Kan natuurlijk ook zijn dat ik het niet goed begrepen heb. Ik was zo enthousiast dat het de rechtse kant zat, dus voor mij was het het beste nieuws. Ik zit nu ook te denken om te bellen en na te vragen wat de afmeting was, maar weet natuurlijk niet of dit opgeslagen wordt. Help? Ik wil echt genieten en niet aan de dingen denken die verkeerd kunnen zijn. Mijn cyclus was heel mooi en ons semenstaal was ook super. Dus dit klinkt toch goed? Nee ...

Groetjes

2. Sofie91

Sofie91 Lid

22 mei 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja sinds vandaag ben ik ook moeten starten met de vaginale utrogestan tabletten van 200mg.

3. Sofie91

Sofie91 Lid

22 mei 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

Deel Deze Pagina