Net bevallen, hij gaat vreemd........

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SunSet, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunSet

SunSet Lid

18 dec 2009
    15
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik weet het meiden,......... dit is waarscheinlijk het verkeerde forum om dit te plaatsen.
    Het klinkt raar maar voel toch een band met jullie.. Zit elke dag op dit forum rond de snuffelen zelfs toen ik zwanger was. Maar zelden wat gepost.

Phoe.. zal het niet te lang houden maar moet het toch kwijt.
    Ben net dus achter gekomen dat mijn "vriend" vreemd is geweest met zijn ex toen ik net bevallen was of iig binnen een maand na de geboorte van onze zoon.

Hij heeft het zelfs voorelkaar gekregen om daar een hele nacht te blijven. Ik ben nu zo diep aan het nadenken waar ik die bewuste zaterdag was.....
    Ik weet wel dat ik niet zo vaak weg ging en ga met onze kleine dus nog een raadsel.

Het lijkt alsof ik er makkelijk over praat, maar dat is het zeer zeker niet. Ben wel een persoon die altijd verder probeert te kijken dat "mijn" neus lang is. Dus op naar de volgende stap....
    Nu maar malen en denken.....

Had al het vermoeden,.. wist wel dat hij bij dat mens langs is geweest. Zelf ontkent hij het, op dat moment zo naïf om het zogenaamd te geloven ( je vrouwelijke instinct zeggen wel andere dingen die je probeert weg te drukken of niet wilt zien op dat moment).

Zojuist is het bevestigd......
    Hij is daar geweest en heeft S*ks met haar gehad. Overspel!!!

Phoeeeeeeee kan wel door gaan met mijn verhaal hang nog een heel goede tijden slechten tijden verhaal aan.. Maar wil jullie niet vervelen.
    Moest het gewoon ff kwijt.
    Met pijn in mijn hart, tranen in mijn ogen.. Maar vol bewust zijn wat mijn volgende stap is. WEGWEZEN!!

Lots of love and respect to all the mama's

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wow... weet niet wat ik moet zeggen! Snap dat je het even kwijt wil... lucht toch een beetje op! Verschrikkelijk meid heel erg veel sterkte!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff indd sterkte.. weet niet zo goed wat ik meer kan zeggen .. :(

x

4. SunSet

SunSet Lid

18 dec 2009
    15
    0
    0
    Noord-Brabant
    #4 SunSet, 3 jan 2010
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
    bedankt voor de reacties.... kan nu gewoon niet meer in slaap vallen. Wetend dat mijn... ja, mijn zoontje straks rond 7.00uur weer wakker is.

Als ik het eindelijk straks voorelkaar heb om een eigen huisje te vinden/ krijgen. Mag hij hem wel zien maar niet meenemen.

In de maanden dat ik nu nog bij hem woon heeft hij nooit echt tijd gehad voor ons. Zelf nooit een luier verschoond of een fles gegeven.
    Wanneer het hem uitkwam, kwam hij met hem spelen.. (Niet eens 5 min. op een dag). Tijdens krampjes of koorts door een prikje zag je meneer nergens..

Eerst dacht ik nog hier te blijven, heb helemaal niks gespaard.....Wat nu?.

PS: HIJ WEET NIET DAT IK DIT ALLES WEET!!!

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Jeetje zeg, dit is niet niks allemaal. Onze kind is ongeveer even oud en ik vind het zo erg voor je om te lezen dat hij nog nooit een luier heeft verschoond, dat klinkt nou niet bepaald als een fijne vader.
    En dan vreemdgaan terwijl jij allerlei dingen moet doorstaan om je kind een goed begin te geven vind ik echt het laagste van het laagste.
    Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je nog een fijne toekomst gaat krijgen

6. bouchere

bouchere Niet meer actief

wow dat is niet niks zeg!
    kan je alleen maar sterkte wensen.

diana

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Jeetje meid, wat erg zeg!! Hoop dat je gauw tot een oplossing komt. Ik wens je in ieder geval veel sterkte.

8. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Jeetje zeg. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Denk aan je kindje en aan jezelf wat een eikel zeg!!!!

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Veel sterkte... Wat een ***!!
    Kun je niet tijdelijk bij je ouders/familie terecht?

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Sunset, dit is zeker een K*T streek zeg! Ik zou hem....
    Maar bekijk het van de positieve kant: Wees blij dat hij het al zo snel na de geboorte heeft gedaan...je zoontje krijgt dan het minste mee van de "scheiding". Ik spreek uit ervaring...als alles achter de rug is zul je blij zijn dat je van hem af bent!

Sterkte meis!

11. MamaAggie

MamaAggie Lid

1 jul 2009
    34
    0
    0
    leidster kinderopvang
    Lelystad
    Jeetje wat een naar bericht! Ik zou hem toch eens gaan confronteren met wat je weet
    Sterkte meid

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje meid wat naar! Sterkte! Zo'n man is het pappa zijn niet waard...

13. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

vreselijk meid, zo´n hufter verdiend jouw liefde niet!
    ik vind het heel sterk dat je bij hem weg wilt want dat zal niet makkelijk zijn met zo´n jong kindje!
    heel veel sterkte!

14. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Wat een eikel zeg! Kies voor jezelf en je kindje. Als een vader dit soort dingen doet en zijn eigen kind geen aandacht geeft, is hij geen vader! Sterkte!

15. Skye

Skye Niet meer actief

He, meid. Denk aan jezelf en aan je kindje. Wat een klootzak zeg. Kan je niet tijdelijk bij je ouders intrekken ofzo, totdat je en eigen huisje hebt?

Heb je hem al geconfronteerd met het verhaal?

16. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    jeetje meid, wat een verhaal! echt verschrikkelijk om 1 te weten dat je man/vriend is vreemdgegaan en dit 1 maand na de geboorte van jullie kind. dit zou de gelukkigste tijd van je leven moeten zijn.
    en om 2 er nog mee samen te wonen zonder dat hij weet dat jij ervan op de hoogte bent... hou je het nog wel even uit? zoja, zou ik rustig naar een goeie oplossing zoeken, zolang bij je ouders of broers of zussen of een goede vriendin gaan wonen ofzo... zo te horen (aan zijn gedrag te merken) gaat het al langer niet goed... veel succes! ps. ik zou ook eens even die ex goed aanpakken. hoe haalt zij het in haar hoofd om vreemd te gaan met een man die 1 bezet is, en 2 net een kindje heeft gekregen :S

17. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @Sunset zoveel herkening lees ik in je verhaal, mijn ex ging vreemd met me beste vriendin die ook bij de bevalling van me zoontje was, ik was net n goed uur bevallen! en lag in het ziekenhuis samen met me kleine man.
    Ik heb de knoop door gehakt door hem het huis te gooien.Ik kon niet meer leven met die leugens van hem, ook hij ontkende het en nog steeds ,maar weet dat het gebeurt is zij heeft wel toegegeven en dan nog niet te spreken over die andere vrouwen toen ik nog zwanger was!
    Ik had ook geen spaargeld, ik heb gelijk een uitkering toen een aan gevraagd.
    Ook mijn ex keek amper naar zijn zoon om en nu al helemaal niet meer! hij is hem goed en wel 2x komen opzoeken!
    Ik weet niet wat jij wilt?
    Als je weg wilt ? ik weet niet of je bij familie terecht kan?
    Of dat jullie een huurhuis hebben?
    Ik vind dat hij dan weg moet gaan eventueel totdat jij met je kleine iets anders hebt?

18. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    #18 annetske, 3 jan 2010
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
    Mijn ex is ook vreemd gegaan net nadat ik bevallen was, ben er achter gekomen via smsjes in zijn foon die ik op een ochtend vond in de douche. Ik had al een voorgevoel dus ik moest zijn foon checken toen ik die zag liggen, en ja hoor mijn voorgevoel werd bevestigd! En vreemd gaan is bij mij over en uit! heb direct mijn moeder gebelt en zij heeft mij en mijn zoon opgehaald! Nu ben ik alleenstaande moeder, maar ik heb er niet veel problemen mee en heb er ook geen traan om gelaten al hoe moeilijk het nu is. Ik ben sterker dan mijn ex en vecht voor het geluk van mijn zoon en mijn eigen geluk! Als je praten wil je mag me altijd een PB sturen. Sterkte Meid en Kop Op ook voor je kindje!

PS ik heb 9 maand met mijn zoon bij mijn ouders gewoond totdat ik een eigen huis had. Dus mijn advies is pak je spul en je kindje en ga naar je familie toe! hier kan jezelf tot rust komen en overal over nadenken. En mijn ervaring is Als je ex beterschap beloofd trap er niet in ze veranderen nl. nooit! Mijn ex keek niet om naar zijn zoon en doet dit nu nog niet! Dankzij mijn familie kan ik het redden als alleenstaande moeder. Maar de beste stap ooit is bij mijn ex weg gaan ;) Nogmaals heel veel sterkte en als je je vriend er mee confronteerd zorg dat je kindje er niet bij is. Een vriendin had mijn zoon opgehaald en is met hem gaan wandelen en toen ben ik de confrontatie aangegaan met mijn ex en mijn moeder had ik al gebelt. Het kan er heftig aan toe gaan en jou kindje kan dit beter niet meemaken Mijn ex heeft nl een asbak tegen zijn kop gekregen van mij toen ik door het lint ging ;)

19. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Wat een verschrikkelijke lul! Kies alsjeblieft voor jezelf en je kindje! Hij gaat notabene vreemd terwijl je net bevallen bent! Wat een rat is 't zeg. Weet je al wat meer? Ga je hem ermee confronteren?

Misschien kan je dit ook posten op het forumgedeelte alleenstaande moeders? Wellicht vind je daar meer adviezen..

Ook kan je kijken op Alleen maar Zwanger - Home, veel tips en ervaringen op dit gebied.

20. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Je kunt beter gelukkig zijn met je zoon alleen. Dan ongelukkig met zijn 3en.
    Sucses

Liefs Janna

Deel Deze Pagina