herkent iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavanmimi, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Nu alweer bijna een jaar "bezig" maar wat er nu gebeurt heb ik nog niet meegemaakt, misschien dat iemand hier iets herkent.

Op 31-12 ben ik ongi geworden (NOD was 3-1) temp was ook gedaald, dus op naar de volgende ronde. Maar sinds ik ongi ben ben ik ook regelmatig misselijk (kan dacht ik ook bij ongi horen, dus iet zo'n probleem) Alleen nu het volgende door het tempen weet ik dat als ik weer zak naar 36,8 ik ongi ga worden en mijn temp stijgt pas weer als ik mijn ei gehad heb. Maar nu vanmargen had ik toch weer een temp van 37,1. En dit herken ik helemaal niet van vorige rondes. Nou wil ik niet te veel hoop krijgen maar herkent iemand dit, wel gehad. niet gehad en wel/niet zwanger...... Ik kijk mijn temp de komende dagen gewoon aan ik zie wel, maar ben toch heel benieuwd!!!

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik snap je niet helemaal...je zegt toch dat je ook ongesteld bent geworden op 31-12? Lijkt me dan logisch dat je niet zwanger bent.
    Tempstijging kan ook gewoon een griepje, een verkoudheid of iets zijn. Dat heerst nogal nu.

Deel Deze Pagina