onze dochter heeft erg last van krampjes. Soms zo erg dat ze niet wil drinken. Ze schreeuwt het uit, overstrekt zich, slaat met hoofdje en is dan haast niet rustig te krijgen. Pas als we haar in tijdje op de arm dragen (pols op buikje). Ze heeft veel last van overtollig lucht en scheetjes. We horen haar buikje gewoon rommelen. Er zijn nachten dat ze onrustig slaapt en dat de scheetjes tijdens het slapen komen, ze steeds ligt te persen en te slaan met haar armpjes. De ene dag is erger dan andere. Als de bui afgelopen is ze weer heel vrolijk en speelt ze fijn. Ik zit er over na te denken om haar toch te laten behandelen bij een ostheopaat of chiropractor. Maar wat is het verschil en wat heeft het meeste nut. Ze lag trouwens in stuit en is met kz geboren, kan het daar door komen?
Ik weet het verschil niet maar ons dochterje wordt behandeld door een chiropractor. Ze was erg onrustig, had ook veel krampjes, maaien met armen en beentjes en spuugde regelmatig. Ze heeft nu 3 behandelingen gehad en het gaat wel een stukje beter met haar. Over 2,5 week moeten we weer. Succes.
Hier pas met 5 jaar behandeld door een osteopaat, toen was dat niet zo in de picture. Hadden we het toen maar geweten, want we hebben als baby erg veel problemen met haar gehad ivm. krampen enz. Nu wordt ze behandeld en af en toe heeft ze nog wat behandelingen nodig maar ze is een stuk vrolijker en zit beter in haar vel.
Osteopaat is mijn 1e gedachte. Ben zelf bij een chiropracter geweest maar die gaven echt alleen lichte tikjes met een apparaatje in t nekje e.d. Zou daar in ieder geval wel op letten. Ik wilde beslist niet dat er werd gekraakt of dat er iets werd geforceerd. Dat is gevaarlijk bij baby's. Succes. Hier heeft het goed geholpen.