baby gilt soms in zijn slaap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door silly88, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    #1 silly88, 30 nov 2010
    Laatst bewerkt: 30 nov 2010
    soms ineens een heel hard, hoog gegil. dus niet gewoon huilen maar echt gillen. dan ga ik gelijk kijken bij hem en dan ligt ie gewoon heerlijk te slapen.
    raar? of hebben die van jullie dat ook?
    hij heeft wel reflux (daar krijgt ie zantac voor), maar als ie echt pijn heeft zou ie dan toch wel wakker zijn, en niet slapend?

groetjes

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Klinkt alsof hij gewoon ligt te dromen ;) Die van mij doet dat ook met regelmaat. Schrik me af en toe rot, maar als ik ga kijken dan ligt ze gewoon te slapen.

3. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    jaa je zou het wel denken, maar wat zullen ze dan dromen op zo'n moment :D
    ik ga ook gelijk erheen omdat ik me dood schrik, en dan ligt ie gewoon te slapen

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja ze hebben het zelf echt niet door hoor! Jij schrikt harder dan zij doen :D Ik ga altijd wel voor de zekerheid kijken, maar als ik zie dat ze slaapt, dan weet ik dat ze droomt... Als kleintje moet je ook een hoop verwerken. Al die nieuwe dingen die je dagelijks ziet en leert...dat vergt een hoop energie ;)

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft het ook, maar die had dat niet zo vroeg als jouw kindje.
    Ik geloof dat het bij hem begon met een maand of vijf ofzo..

6. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Die van mij heeft het ook, ik schrik ook nog steeds.....
    Ik hoorde dat kindjes van deze leeftijd nog niet dromen, denk dat het meer een verwerking is van de dag.....

7. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zo een 'gil'. Soms midden in de nacht en dan is er niets aan de hand, ligt hij lekker te slapen

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier af en toe een gilletje, of zelfs lachen met geluid in haar slaap, hahah

9. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter doet dat ook geregeld. Ze is nu bijna 17 maanden, maar deed het al aardig snel.
    Ik denk dat ze dingen aan het verwerken was en nu merk je dat ze aan het dromen is.
    Ik schrik ervan en ga kijken, maar madam ligt heerlijk te slapen. Dan ga ik ook weer verder slapen.

10. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    ff niet over jou onderwerp :p sorry

maar is jou baby'tje in 2 maanden 4 kilo aangekomen??

Greets

11. fafje

fafje Niet meer actief

zoontje hier heeft sinds een aantal dagen...hardop jammeren uitgevonden....dus ineens heel hard zo'n geirriteerd geluid...dan kijk ik...en dan ligt ie weer te lachen...of slaapt gewoon haha
    soms ook gillen..maar volgens mij hoort dat allemaal bij dat ie nu zn stem aan het ontdekken is

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Miriam doet dat ook, daarom wacht ik tegenwoordig op gil nr. 2 voordat ik bij haar ga kijken ;)

13. Mentiera

Mentiera Actief lid

29 mrt 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het zo schattig, als ze het doen gaan ook die handjes omhoog

14. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Herkenbaar! Hier niet alleen gillen, maar vaak ook een klein huiltje of gekreun/ gesteun... Ik loop wat af, maar meestal slaapt meneertje gewoon!

15. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hier ook al vanaf heel klein en hij doet het nu nog!

volgens mijn man lijkt ons zoontje op mij want ik doe het ook in mijn slaap haha.

16. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    jaa ik heb al zowat een peuter nu ;) hij loop bij de KA voor allerlei onderzoeken omdat het niet helemaal normaal is natuurlijk. zijn groeicurve lijn is een rechte lijn die alleen maar stijgend is en zelfs buiten de curve valt. ik hoopte gister toen ik naar het CB ging dat zou blijken dat ie minder gegroeit zou zijn maar helaas...

17. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    gister heeft ie vaak gehad. maar goed we zijn naar het CB geweest, en ook heeft ie voor het eerst inenting gehad. daarna snel naar huis voeding gegegeven en moest gelijk weer door met hem naar het ziekenhuis. daar ook weer kleding uit en al dat gefrummel aan hem door artsen.
    hij lag diep te slapen met paar keer harde gil dus denk idd de verwerking van.. hij werd ineens helemaal overstuur wakker en kon niet stoppen met huilen :( was echt teveel voor hem gister. ook nog eens verhoging
    maar vandaag gaat het weer goed :D

Deel Deze Pagina