Ik ben op zoek naar kadotips voor een verjaardagskado voor onze bijna 4 jarige zoon. Hij heeft vorig jaar een 16 inch fiets gekregen, fietst sindsdien ook al zonder zijwieltjes. Trampoline, Klimhuis met glijbaan + schommel en step heeft hij al. We dachten aan een Storio 2, maar nu las ik in een ander topic niet zulke goede gebruikers ervaringen. Alvast bedankt voor de tips!
wij hebben dochter tiptoi (van ravensburger) gegeven. Dit is erg leuk en je kunt er veel bijkopen voor allerlei leeftijden. Puzzels, spellen en boeken en alles is interactief. Ze speelt er graag mee ook al is ze er nog wat klein voor (3 jaar)
Wat wil hij zelf? Wij ouders voelen onszelf vaak verplicht om iets groots/duurs of bijzonders te geven want het is tenslotte zijn verjaardag maar kinderen kunnen ook heel blij zijn met iets kleins. Zo wilde mijn zoontje heeeeel graag een angry bird knuffel dus die heeft hij gekregen. 10 euro was ik kwijt en blij dat hij was
Ik vind hét cadeau voor een 4-jarige een mooie rugzak, een broodtrommel, fruitbakje en drinkbeker. Allemaal voor op school natuurlijk.
Dit heeft onze zoon ook gekregen en hij was erg erg blij mee! Ook hebben we een WII spelletje en een piraten speelset gegeven.
@mamamadelon, hij weet zelf ook niet wat hij wil... @Bri, Dat had ik al op zijn verlanglijstje gezet als kado's voor familie en vrienden. We zijn er uit! We kopen geen speelgoed voor hem aangezien het bij ons thuis al een Intertoys is. Hij houdt van voetbal en petten. Dus het wordt een Barcelona tenue van het nieuwe seizoen (hij had er al 1 waar hij gek op is, maar die is inmiddels te klein) en een New Era pet van de New York Yankees. Allemaal bedankt voor de tips! Dit topic mag gesloten worden.
ik lees mee.. hier ook een bijna 4 jarige en een mama die geen idee heeft wat voor kado te kopen. de tiptoi heeft hij al ( met kerst gekregen) fiets heeft hij al vorig jaar gekregen ik wil geen telekids ipad voor hem kopen ( dat was mijn eerste "superidee") ben bang dat meneer niet meer weg te slaan is van dat ding speelgoed...okeee maar eingelijk ook niet want hij is er gewoon echt niet zuinig op en speelt er 1 of 2 keer mee en is dan klaar. trampoline is leuk maar daar heb ik geen plek voor in de tuin. zucchhtt ik weet het niet meer mischien een weekendje euro disney? maar volgens mij is dat knap duur he?
Bekend verhaal... Maar wat wilde mijn dochter.. Die wilde heel geen speelgoed. Ze wilde graag een vis. Nouja.. Dat werd geregeld. Dit jaar wordt het waarschijnlijk een nieuw bed. Ook wij wonen zo ongeveer in de intertoys namelijk En ze heeft 4 paar opa's en oma's... Dus speelbord krijgt ze evengoed wel
Speeltuin abonnement? Of een sport die hij mag gaan doen? En natuurlijk zoals gezegd.. Schoolspullen.
hij wilt dolgraag op honkbal en dat mag ook maar dat is pas vanaf 5 jaar..dus nog een jaartje wachten.
Balen.. Dat hadden wij met dansles. Heeft ze dus wel voor haar verjaardag gehad.... Maar pas 2 jaar later dan dat ze er zelf mee kwam Vond ze het gelukkig nog steeds leuk!
zag piraten watertafel boot dinges. wilde die halen voor zn verjaardag maar vind m érg laag. dus opzoek naar wat anders. zag tiptoi voorbij komen, ziet er erg leuk uit! vanavond kijken wat hubby ervan vind