Leuk bad speelgoed

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Roosje83, Oct 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wat is nu echt leuk speelgoed voor in bad.
    We hebben natuurlijk al wel badeendjes en bakjes.

Maar wil voor 5 dec iets groters.
    Zat te twijfelen tussen,
    Chicco bubble island.
    Do re mi dolfijnen.
    Vtech spetter en speel eendje.

Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom.

2. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn kinderen spelen echt het allerliefst met bekertjes, oude shampooflesjes, gietertje en een zeef... en belleblaas!

3. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

Nov 22, 2011
    1,068
    0
    0
    Iets groters is het niet, maar hier is het badboekje met speeltje van Rupsjenooitgenoeg erg favoriet. Rupsje is een soort waterpistooltje en dient hier als knaagmateriaal en is ook favoriete gesprekspartner. Ze gaat nergens naartoe zonder Rupsje.

Verder twijfel ik om voor Sinterklaas of Kerst het badspeelgoed van Little People te kopen. Maar daar heb ik dus jog geen ervaring mee.

4. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik zou niet voor het bubble island gaan, die hebben wij en is niet zo leuk als hij eruit ziet. Bubbels krijg je bijna niet, je moet echt 100 jaar knijpen wil er iets tevoorschijn komen... Afrader dus.

Die anderen ken ik niet zo goed, eendje lijkt mij erg leuk!

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,905
    3,933
    113
    Idem, bubble island is niet echt leuk, de visjes die er bij zitten worden wel veel gebruikt (onder wAter houden dan brubbelen ze en dan het water opdrinken;))

Badboekje is leuk, wij hebben een uitvouwbare, die plakken we altijd tegen de badrand. Verder veel eendjes enzo en een gietertje.

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Spetter en spat eendje zeker niet kopen, na 2 keer gebruiken was die al stuk, water in de batterij, andere. Gekocht de schilpad ook voor in bad en je raadt het al ook na twee keer gebruiken stuk, ook weer water bij de batterij. Tja kindjes spetteren en doen nogal wild in bad dus water komt over en ook al zegt v-tech dat ze waterdicht zijn dat zijn ze niet.

Het allerleukste vind ze gewoon simpele plastic badeendje, badboekje, bekertjes, zeef, lege bakjes, lege shampoo flesjes. Daar heeft ze de grooste lol mee.

7. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,271
    50
    48
    Bubble Island zou ik niet doen. Is niet leuk. Hebben wij hier ook, maar wordt niet mee gespeeld.

De schildpad van Vtech is wel heel erg leuk en wordt hier wel veel mee gedaan.

Maar grote favoriet zijn wel de simpele badeendjes en lege flessen.

8. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Wij hebben geen bad maar we zetten regelmatig gewoon het babybadje in de douchebak waar ze dan heerlijk in zit te spelen. Ik wil voor sinterklaas bad foam figuren geven, simpel maar volgens mij ook wel grappig en gezellig in de badkamer :)

9. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Lief! Heeft plakkers die je tegen de tegels kan plakken.. zijn van plastic / schuimrubber ofzo :p

Share This Page