Me man heeft een vlek in zijn nieuwe broek maar hij heeft geen idee waarvan.. De vlek zit er al even in aangezien hij niet eens wist dat het erop zat... In iedergeval is het na het normale wassen niet eruit gegaan. Heb net vanish geprobeerd en dat lukte ook niet. Iemand nog tips? Eventueel de vlek bleken ofzo?! Het is een soort dip dye dus de onderkant van de broek is sowieso heel licht, wit
Bleken maakt het echt wit, heb je boenen met ossengal geprobeerd? Daar heb ik al de meest weirde vlekken mee verwijderd gekregen!
Inderdaad ossengal helpt vaak op vlekken, die ik er met bijvoorbeeld shout niet uit krijg. Ik gebruik altijd een fles van Dokter Beckman.
http://www.dr-beckmann.be/local/cache/media/products_be/BNL-Prewash-Fleckbuerste_123x333_01.jpg Ik heb het even opgezocht en ik gebruik altijd: Dr. Beckmann Pre Wash met ossengalzeep
Laten jullie de ossengalzeep trouwens ook nog intrekken of boenen jullie het en dan meteen in de wasmachine?
Ik heb gewoon een blok pure ossegalzeep, bij de etos gekocht geloof ik! Ik maak het nat, boen flink tot ik de vlek eruit heb en doe het dan in de wasmachine.
Ik heb van ossengal zeep de stick, dat is hard zeg maar, eerst de vlek natmaken en dan met die stick erover. Daarna de vloeibare ossengal zeep erover en nog even boenen, in laten trekken en dan bij je normale wasmiddel ook nog de vloeibare ossengal zeep in het bakje!
Hier fan van groene zeep. Haal er ingedroogde vetvlekken, poepvlekken(van zoontje) en nog heel veel meer mee uit!