Wit dragen naar een bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Chantico, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Naar een bruiloft hoor je geen witte kleding te dragen (behalve als je de bruid bent natuurlijk :p). Hoe strikt nemen jullie dat? Mag je wel een wit shirtje ergens onder dragen als daar een andere kleur echt niet bij kan? Of een witte broek als je er iets langs in een andere kleur over heen draagt?

2. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Oh ik wist dat niet eens joh :)

3. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik persoonlijk neem dat altijd heel strikt, absoluut helemaal geen wit .

Maar goed dan ben ik ;)

4. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    'Iets' wit kan wel maar geen jurk of helemaal vind ik. Tenzij dat de dresscode is. Hadden wij ooit was een prachtig gezicht!

5. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem 't niet zo strikt en mij persoonlijk had het geen bal gescheelt als er mensen in 't wit waren.
    Bij nader inzien... er waren op onze bruiloft ook een aantal mensen in 't wit. Maakt niet uit, 't was evengoed wel duidelijk wie de bruid was:).
    Maar als je twijfelt, zou ik even informeren bij de bruid in kwestie. De ene is er wat gevoeliger voor dan de ander.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik persoonlijk draag dan geen wit. Maar "iets" zou toch kunnen.

7. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Ja, dat mag/kan gewoon. Op onze bruiloft waren er ook mensen met een witte blouse of witte broek.

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een wit shirtje onder een jasje ofzo vind ik nog wel kunnen al zou ik het zelf niet doen. Witte broek gaat mij al te ver. Ben heel oudbollig in die dingen. Bovendien zijn er zoveel leuke andere kleuren die je aan kan trekken.

9. Tamy

Tamy Actief lid

22 nov 2010
    181
    0
    0
    Iets wit kan zeker wel maar zeker geen witte jurk of pak.

Blouse, broek, schoenen of truitje vind ik wel kunnen.

10. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Dat verschilt heel erg per persoon, daarom zou ik het even vragen aan de bruid.

11. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Idd, iets wits ok, maar niet volledig in het wit.

12. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik vind een v- halsje nog wel kunnen, maar in het geheel mag het geen wit zijn. Op de foto's moet de bruid eruit spatten en niet de bruid en een gast

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Gewoon geen wit, ik draai diegene de nek om die wit aan heeft op mijn bruiloft, alhoewel ik een roze jurk wil, maar toch :p

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Iets wit vind ik zelf wel kunnen als het maar 1 item is en in elk geval geen jurk, maar ik zou het zelf niet zo snel doen.

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dit ja.. Mijn vriendin gaat over 1,5 maand trouwen en ik weet zeker dat als er iemand in het wit komt dat ze woedend word..
    Ik heb een jurkje en daar zit wel iets wit/creme in, maar dat vond ze niet erg.
    Mannen ook liever geen wit overhemd omdat haar aanstaande en vader dat alleen mogen

16. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Iets met wit wel. Helemaal wit vind ik not done

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Een wit hemdje ergens onder vind ik persoonlijk wel kunnen, maar een witte jurk sowieso niet.

18. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Op mijn trouw dragen ze waar ze zin in hebben en waar ze zich goed in voelen. Komen ze in 't wit, dan komen ze in 't wit. Ik maal er niet om.

Ik ben zelf overigens niet van zin om wit te dragen. En ook geen jurk. Sta ik gewoon niet mee.

19. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ietsjes wit vind ik niet heel erg, maar echt helemaal in het wit is op die dag maar voor 1 persoon bestemd en dat is de bruid

20. Janna

Janna Fanatiek lid

Dit.

Deel Deze Pagina