Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een restaurant in assen en omgeving wat geopend is op maandag. Mijn vriend en ik gaan dan trouwen en willen het heel klein houden. Nu lijkt het ons wel leuk om 's avonds met de naaste familie ergens een hapje te gaan eten. Overal waar ik kijk is het op maandag gesloten Wie o wie heeft de gouden tip waar je lekker kan eten, wat gewoon lekker informeel is en wat dan ook nog op maandag geopend is?
In assen zit ook een soort wokrestaurant.. waar je aan de tafel zit waar de kok het ook klaarmaakt zeg maar.. is die niet open?
Als het een redelijke groep is kun je ook wel overleggen of ze op maandag wel willen. Er zijn zat restauranteigenaren die dat wel willen.
in Assen op het veemarkt terrein (grote gratis parkeerplaats vlak bij jumbo en station) staat een japaner, die is volgens mij elke dag open. goed eten en niet zo heel duur. (niet alleen suchi maar ook gril etc) YuMe Sushi & Grill YuMe Sushi & Grill
De Bonte Wever Dit leek mij heel leuk voor mijn bruiloft.. toch iets ander gekozen. Ik vond het te duur worden met mijn grote familie. Je kan van te voren om een rondleiding vragen.
Alles in assen is gewoon open op maandag.... Bonte wever Jasmijn garden Bella italia Pacific plaza (hier heb je teppan yaki aan tafel) El bando (Argentijns) Naja... Niet alles is open op maandag, maar er is keus zat Het is maar net wat je graag wil natuurlijk
Ik vind dit zo'n mooi restaurantje: Cafe Restaurant Ponderosa Vreemd genoeg er alleen nog nooit gezeten, maar staat nog steeds in de planning. Hij ligt ook heel mooi in het bos en om daar je trouwdag te vieren is heel mooi denk ik
Iedereen bedankt voor het meedenken! Zelf houden wij niet zo van Chinees/Japans, dus dat valt eigenlijk al af. Alle pizzeria's zijn we zelf al zo vaak geweest dat het eigenlijk niet meer bijzonder is El bando is voor ons nieuw en nog wel een optie. Weet niet of iemand hier al eens gegeten heeft? Ponderosa ben ik ook al eens geweest. Ziet er erg mooi uit binnen, maar het eten...verschrikkelijk! Nog meer tips zijn altijd welkom, mag ook buiten assen zijn hoor
westerbork de westerburcht? of meursing (iers) tegen over de westerburcht zit ook een restaurant maar daar weet ik zo de naam niet meer van, wel goed eten.
in Loon heb je ook een restraurant, de herberg geloof ik (vooreen la bouche) was altijd goed en lekker eten in norg zit een hele goede italiaan, zit op een kruispunt, vlak bij de kerk (richting Een/amerika)