Ik zit in de OC van het KDV en mij is gevraagd om voor alle kindjes een schoencadeautje te kopen. Maar het mag niet meer dan 40 cent kosten p.k Wat kan je hier van halen? Liefs geen snoepjes dat krijgen ze al zo veel. Wie weet wat leuks? Wat kan ik doen? Wie weet wat te maken wat ook leuk is voor de kinderen? Kinderen zijn 4 maanden tot 4 jaar....
heb je al bij lobbes gekeken, daar hebben wij voor het kdv onze schoencadeautjes vandaan, maar moet zeggen dat we ook wel wat meer te besteden hadden.
Pff heb even gegoogled maar alles begint bij een euro.. Hema vind ik wel een goeie tip! Misschien IKEA?
Wibra, Zeeman, Xenos, Boekenvoordeel.... Bijvoorbeeld een klein kleurboekje met 1 potloodje, een balletje, bellenblaas, badeendje, knuffeltje, klein voorleesboekje, euhmmmmm
Ik zou voor klein knuffeltje gaan. Leeftijd is tot 4 jaar toch? Dan is een klein knuffeltje altijd wel welkom! jongetjes een autotje??
waar haal je die voor 0,40 cent tjonge vind het wel een zielig bedragje trouwens daar betaal je als ouders je eigen scheel voor
Ik schrok ook van het bedrag, dacht van nou 2 euro moet het wel zijn, toen kreeg ik te horen dat het 40 cent is