Otztal is inderdaad ruiger qua maar ook saaier en eenzijdig. Hinterglemm vind ik voor kinderen om echt een aanrader. Qua drukte zit het denk ik tussen serfaus en Wilder Kaiser in.
Hoi.. Volgens mij werd in het begin ook al deze tip gegeven. Namelijk lofer! oftewel het Saalachtal. Ligt net op de grens Tirol/salzburgerland. Enorm kindvriendelijk gebied. Persoonlijk vind ik dit gebied wat mooier omdat de bergen net wat hoger en ruiger zijn dan gebied Wilderkaiser. Als je een accommodatie boekt krijg je vaak de saalachcard erbij. Hiermee kun je gratis in de lift, zwembad en andere uitjes. Dit scheelt enorm veel geld! Bijna bij alle uitjes vind je wel een speelgelegenheid voor kinderen..Het ligt ook enorm centraal tov wilderkaiser en saalbach.
Ik kan niks over Wilder Kaiser zeggen, maar ik vond het Ötzdal echt geweldig met kinderen!! Inderdaad vrij ruige natuur. Ik vond het heel kindvriendelijk. Speeltuinen op elke berg, schone zwembaden, minigolf etc. Alleen al de gondel vonden de kinderen een enorme belevenis. Wij hadden een accommodatie in Längenfeld, erg mooi en rustig, alleen geen wasmachine. Dit jaar zijn we in Alpbach geweest, half uurtje van de Achensee vandaan. Dat vond ik ook een mooi gebied, wat minder ruige natuur dan Ötztal, maar net zo mooi. Wederom heel veel te ondernemen met de kinderen.