mijn vriend en ik hadden al een hele tijd geen sex gehad, mijn vriens vond het nogal eng met mijn dikke buik. maar nou vanavond toch sex gehad en het deed best zeer bij mij. het was goed nat zeg maar maar het leek wel alsof het veel te nauw was. het schuurde nogal zeg maar. en nou brand het heel erg vooral als ik naar de wc ga. maar als dit al zeer doet hoe moet dat dan straks tijdens de bevalling. dus vroeg me af zijn er meer meiden die daar last van hadden. liefs diane
hier nog een. ben nog niet zo ver heen als jou maar wij hebben er ook last van. ik heb een nat koud washandje erop gelegd en dat hielp wel.
Haha, wij hebben het ook geprobeerd in de hoop dat de bevalling snel zou beginnen ! Maar bij mij deed het meer zeer uhm zeg maar bij m'n baarmoedermond, nou had de vk gezegd dat de kleine heel diep ingedaald was ! En vandaag wel elke keer buikpijn onderin steken bovenin en stekend gevoel rechts van m'n buik... Dusss.. Hopen dat het idd. wat uit heeft gehaald! Wie weet vann8 of morgen..? Of is het een valse startttt... -xxx-
Tijdens de bevalling dan maar geen sex? Nee flauw, tijdens een bevalling maak je als het goed is endorfine aan, met als bedoeling dat het minder pijn doet. Je hoeft (gelukkig) niet zo lang meer, dus probeer je er niet te druk om te maken. Groet van Kiki
Ik krijg echt last van me onderbuik tijdens de sex, voelt dan echt heel erg hard aan. Dus ik doe het niet vaak meer Jammer voor me vriend dan..
bij mij is alles juist heel erg schraal tijdens de seks... bij mij is het juist alsof ik niet nat genoeg wordt en dan na die tijd idd heel lang een branderig gevoel, nouw zijn heb ik geen last van... volgens mij is het bij iedereen anders, de ene heeft hier last van en de ander heeft weer iets anders. vast allemaal heel normaal
Ik heb dat ook precies zo, voor mij hoeft het eigenlijk ook niet meer sinds een week. Ben daardoor ook een beetje bang voor de bevalling, vooral omdat het zo brandde achteraf...