Hallo, Wij proberen sinds 4 maanden om zwanger te worden, maar nu heb ik de laatste 3 maanden tijdens de menstruatie alleen maar oud bloed verloren. Het is echt heel weinig (een inlegkruisje per dag is bijna al te veel) en het houdt soms 2 weken aan. Het start wel op de dag dat ik ongesteld moet worden. Ik ben helaas ook niet zwanger want ik heb voor de zekerheid al een testje gedaan. Ik maak me hier best wel zorgen om, want het voelt raar! Herkent iemand dit en weet iemand waardoor dit komt? Ik hoop dat er veel mensen met deze ervaring reageren!
raar! heb al enkele keren de week na mijn menstruatie wat oud bloed verloren, maar heel weinig, maar geen ervaring met jou situatie.
Ik zit in hetzelfde schuitje, keurig na 28 dagen ongesteld, maar alleen bruinverlies. De 3e cyclus 1 keer wat rood gehad, laatste keer weer bruin. En inderdaad heel weinig. Ben jij ook net gestopt met de pil?? Ik ga er vanuit dat het daar mee te maken heeft, en dat mijn lichaam het nog niet helemaal zelf opgepakt heeft. Ik kijk het nog een maand of 2 aan, anders toch maar even langs de huisarts.
Het kan er bij mij ook niet aan liggen dat ik net met de pil ben gestopt want deze slik ik al een jaar niet meer..
Hmm, het eerste waar ik aan zat te denken was doorbraakvloeingen. Heb ik ook een tijd gehad, maar werd erna dan ongesteld. Dus een week dat bruine spul (genoeg wel voor een verbandje) en dan ongi. Die vloeingen hadden schijnbaar te maken met m'n hormonen, dat ik van eentje niet genoeg aanmaakte en was zo opgelost. Maar gezien je dus alleen bruin verlies hebt, durf ik zo niet te zeggen wat er gaande is. En of het zoiets evt kan zijn. Durf het niet te zeggen helaas.
Dag meisje1982, ik herken me we in jou verhaal alleen heb ik al last van dat bruine sinds mijn 14e heb daarvoor ook al negen verschillende pillen moeten slikken en bloed moeten prikken. Door dat 'bruine' ben ik ook na vijf maanden proberen naar de gyn doorgestuurd. De gyn heeft uit eindelijk gezegd dat het gewoon bij mij hoorde en dat ik het mocht tellen als een menstruatie.. Misschien kan je hiervoor ook een keer je ha bellen? Groetjes LLL
Niet dat ik weet. Ik denk dat mijn gyn dat anders wel had gezegd! Helaas ligt het verminderde onvruchtbaarheid probleem bij mijn partner. Dus niet aan het 'bruine' van mij.. Groetjes LLL
Iedereen al heel erg bedankt voor de reacties. Het is in ieder geval fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik zou het wel fijn vinden als er nog meer mensen reageren met deze ervaring! Dus zijn er heel misschien nog mensen die mij een beetje kunnen geruststellen??
bruin verlies is geen menstruatie en dat betekend dat je al 3 maanden niet gemenstrueerd hebt.. ik zou even de h.a. bellen dan weet je tenminste wat het is..
Ik heb hier ook last van! Ben veel minder ongesteld als vroeger en omdat ik heel wat jaar de pil heb gebruikt was ik bang voor van alles! Ik was juist vroeg aan de pil gegaan omdat ik altijd zoveel bloed verloor en kramp had en nu haast geen last! De gyn zei dat dit de vruchtbaarheid niet belemmert en ik vroeg hoe dit dan kon en ze zei het kan ook met stres te maken hebben en dat heb ik wel vanwege de kinderwens natuurlijk! Ik heb een inwendige echo gehad en mijn baarmoederslijmvlies was wel dik genoeg en ik had ook een vermoeden dat het daaraan lag, ik dacht dan zal die laag wel dunner zijn als er minder word afgestoten maar was dus niet het geval! Maar ik blijf het raar vinden hoor het voelt zo onnatuurlijk hè heb jij dat ook? Ik had trouwens tijdens mijn pilgebruik ook buiten mijn stopweek vaak bruinverlies en nu enkel tijdens mijn "menstruatie" die wel 12 dagen duurt maar dus zeer weinig per dag