Wat kan dit zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door draakje22, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draakje22

draakje22 Lid

12 dec 2012
    99
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Sinds gisteren heb ik steeds een zeurende pijn in mijn onderbuik. Het is niet heel hevig maar is er wel constant. Ook heb ik sinds gister een dikke melkwitte afscheiding, terwijl dit daarvoor wat dunner een doorzichtig was.

Ik heb op 22 januari een ontrekkingsbloeding gehad na een primolut kuur. Deze bloeding duurde maar 3 dagen en daarna verder geen klachten meer gehad. Ik kreeg de primolut omdat ik steeds wat bloederige afscheiding had maar dit is daarna helemaal verdwenen.

Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is geweest want ik gebruik geen ovu testen en ik temperatuur ook niet.

Wat kan die afscheiding en buikpijn zijn? Ik heb wel vaak schimmelinfecties of blaasontsteking gehad maar dit is echt compleet anders..

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey draakje22 ik heb dit vaak 4 tot 5 dagen voor dat ik ongy moet worden. dan is mijn afscheiding ook zo gepaard met wat ongy krampen of juist steken bij mij eierstokken. soms ook wat gevoelige tepels maar niet altijd. dus ik zou het gewoon afwachten. en als het je erg belemmert gewoon even je dok. bellen maar de witte afscheiding gepaard met dikke witte afscheiding is volgend mij normaal. ( tenminste ik heb het ook) mocht het anders zijn hoor ik het graag!!:p

Deel Deze Pagina