Goedemorgen allemaal, Ik zal mijn vraag even uitleggen.... Ik heb een vrij regelmatige cyclus met een eisprong op dag 20/21, vrij laat dus. Ik gebruik ovu-testen en deze maand viel het me op dat mijn ei 2 dagen eerder is gesprongen. Ik zou morgen ongi moeten worden en heb nu nog helemaal geen klachten, behalve al 3 dagen een wat zeurderig/ vol gevoel in mijn onderbuik, bij mijn liezen in de buurt. Ik temp ook en vanmorgen was mijn temp 36,8 ipv zoals de dagen na mijn ei 37.0 of 37.1. Alleen de vorige ronde zakte mijn temp pas toen ik eenmaal 2 dagen ongi was. Ik snap dit dus niet helemaal. Op internet lees je veel over een innestellingsdip, maar dat zou ik natuurlijk pas morgenochtend weten. Ik weet dat je , helaas helaas, alleen maar af kan wachten maar wat zouden jullie doen? Het feit dat mijn ei 2 dagen eerder is gesprongen geeft mij misschien iets te veel hoop...... Ik hoop trouwens dat het verhaal een beetje duidelijk is.... en volgens mij klopt mijn banner niet helemaal....?
haii als je ei 2 dagen eerder is gesprongen is je cyclus dus ook korter,dus kun je ook eerder testen ik zou ff afwachten tot morgenochtend en dan een testje doen of gewoon paar dagen wachten en kijken of je ongie wordt (is wel goedkoper) als je zwanger bent blijft ie nl toch uit
Als je vandaag je "innestelingsdip" hebt is het veels te vroeg om morgen te testen... Maar volgens je ovu testjes heb je al veel eerder je eitje gehad en is morgen je NOD... Lijkt mij dat je temp gewoon 1-malig wat lager was, zonder aanwijsbare oorzaak, zoals zo vaak gebeurd (temp zelf al vanaf oktober/november 2009) Ik zou morgen gewoon een testje wagen, en anders 2 dagen later weer als hij morgen negatief is Suc6 en hopelijk kom je snel met goed nieuws
neem je langste cyclus van de afgelopen 2 maanden en hou die aan en als je dan nog niet ongi bent dan zou ik een test gaan wagen. Heb het ook namelijk eens eerder gehad dat mij ei eerder is gesprongen maar nod gewoon op dezelfde dag was als de cyclus daarvoor had bij mij te maken met reizen maar kan ook door spanningen en stress. Succes en hopelijk is het goed nieuws voor je