Hallootjes... Ik wou graag een beetje frustratie, onzekerheid, klein beetje boosheid op mijn eigen lichaam kwijt.. Ik heb afgelopen jaar 2 miskramen gehad, daarna besloten met mijn vriend er volledig voor te gaan.. De 2 zwangerschappen die uitgelopen waren op een miskraam waren niet gepland.. Ik heb hele regelmatige cyclussen, altijd 28 dagen.. Kan de klok erop gelijk zetten.. 2 dagen voor mijn menstruatie krijg ik enorme hoofdpijn, buikpijn en diarree (sorry voor de details). Dit houd op, op de dag dat mijn menstruatie doorbreekt. Mijn laatste NOD was 1 november. Mijn ei gevoeld op de 15e van November. Sinds anderhalve week erg misselijk, soms duizelig, rommelende buik, steken bij mijn schaambeen, pijnlijke en vergrootte borsten, enorm moe!!Ga zo maar door.. 4 dagen voor mijn NOD getest, vage lijntjes.. op Nod getest, Negatief.. Daarna nogmaals, weer negatief. Deze week even gewacht tot ik overtijd was, nu inmiddels 4 dagen overtijd... Vanmorgen getest.. Weer een hele vage lijn.. Wat is er toch aan de hand.. Voel me zwanger, krijg ook opmerkingen uit mijn omgeving.. Maar de testen zijn zo goed als vals positief.. Eerst "licht positief", dan een paar negatief, dan weer een "licht positief".. Ik denk dat ik deze week nog afwacht en anders volgende week maandag naar de huisarts bel als ik nog niet ongesteld ben geworden.. Inmiddels nog geen tekenen voor een aankomende ongesteldheid.. Vind dit zo moeilijk... Weet niet meer hoe of wat.. Mijn menstruatie is ook niet weggebleven omdat ik stress zou moeten hebben oid... Iemand hier bekend mee?? Liefs..
Gooi het er maar lekker uit meid! Kan me voorstellen dat je super gefrustreerd bent! Had je verhaal al gelezen bij een ander onderwerp en ik zou er zelf ook niet vrolijker van worden als het zo ging... Heb er geen ervaring mee, dus kan je helaas niet helpen, maar wil je wel even heel veel succes wensen! En laat je niet gek maken he?! Liefs Linn
Dankjewel voor je reactie.. Het is idd ongelooflijk frustrerend.. Vind het erg knap van de dames die al veel langer in zo'n soort situatie zitten.. xx
Meid, ik heb 1 tip, koop de digitale test van Clear blue!!! Toen ik voor het eerst een posi test had was het lijntje zo vaag dat ik er weinig van kon maken. Toen ik de clear blue test deed stond en binnen no time 'zwanger 1-2 weken' en toen had ik wel 100% duidelijkheid! Sterkte! Liefs, Caitlin
@Cristel Kan jouw frustratie goed voorstellen. Zit zelf een beetje in zelfde schuitje (afgelopen donderdag 1 vaag positieve test, zondag een iets wat duidelijker vaag positieve test (beiden etoshuismerk/ met ochtendurine) en dezelfde dag 's middag een 'niet zwanger' van clear bleu: toen besloten geen testen meer te doen en als ik binnen een week nog niet ongi ben naar de HA te gaan). Een verschil met jouw situatie: heb nooit een regelmatige cyclus gehad (heb PCOS). Momenteel zit ik op dag 40 van de cyclus en nog geen sporen van ongi te bekennen...pff om gek van te worden! Nooit gedacht dat ontpillen zo frustrerend kon zijn.
Welke test heb je gebruikt? Ik vind het knap van je dat je tot maandag wilt wachten met het bellen naar de huisarts. Ik zou dit morgen al gedaan hebben! Ik duim voor een positieve test!!
Ik heb zo goed als alle testen al gebruikt.. Behalve de CB met indicatie... Wel de CB plus.. die was negatief vorige week.. Heb van mijn schoonzus net gehoord, dat ze pas positief testte 3 weken na NOD!! Dan vind ik dat ik nog redelijk ongeduldig ben.. Hihi.. Ik weet niet of ik nog ga testen.. Heb nog 3 testen van sensitest in huis, een midstream en 2 dipsticks.. Ik denk dat ik liever even naar de HA ga maandag..
Jeetje, wat naar voor je!! Ben momenteel in dezelfde status als jij, geen testen meer.. Maak mezelf alleen maar gek... Idd, dan maar naar de HA.. PCOS, lijkt me mega vervelend! (netjes uitgedrukt) ! Hou je me op de hoogte?! Ben erg benieuwd!!
crystel, dat lijkt me idd frustrerend maar aan de andere kant, jij ziet tenminste een vaag lijntje , ik ben overtyd (denk ik, rare cyclus) en ik zie niks.. test je altyd met ochtendurine? deze vraag is ook voor de rest van de dames.. ik drink veel snachts.. ik heb een fles water naast me bed, is t dan verstandig van mij om met ochtenurine te testen? of hebben jullie een andere tip?
Lijkt me nog frustrerender idd!! Ik test allebei, meeste lichte lijntjes heb ik smiddags miet smorgens... Hoop dat je snel een mooie test hebt!! Liefs
dankjewel cristel, ik wens jou tzelfde toe.. alleen je wil dus zeggen dat je sochtends neg test en smiddags lichtje posi? ik heb al 2 keer met ochtendurine geteste en beide negatief, ik begin nu te denken dat t missch komt omdat ik snachts veel drink.(hoop ik) ik wil je geen valse hoop geven cristel maar als je zo n regelmatige cyclus hebt en je test negatief, soms lichtjes positief dan zou dat weleens kunnen komen dat je zwanger bent maar dat er nog geen genoeg hcg in je urine zit.. dus dat je wss over een paar dagen wel gewoon duidelijk positief zal testen, althans dat hoop ik voor je. mag ik ook weten welke test je gebruikt? k heb nog geen ervaring met positieve testen maar ik lees over dat die van kruidvat 2v5euro de meest gevoelige zijn dus missch dat je die kan gaan proberen als je dat nog nie hebt gedaan?
@ Cristel28 sterkte en zal duimen Vraagje kun je zon clear bue digitale test doen een week voor de NOD? Ik kan eigenlijk vanaf 9 dec testen. Kan iemand mij helpen?
@ Christel Ik houd jij op de hoogte! Ben echt benieuwd naar jouw ontwikkelingen... Laat de onzekerheid jou ook niet los? Ik krijg de neiging om nu de HA te bellen voor een afspraak...maar goed wanneer ik dat doe, ben ik bang dat ik met mijn achtergrond gelijk de MMM in rol en daar heb ik nu nog even geen zin in! Dan maar uren op dit forum zitten rond te struinen @smile82 Clearbleu digital kan jij een dag voor NOD gebruiken. @babybelle Misschien vannacht geen water drinken (als dat gaat tenminste) en morgenochtend testen?
vlindertje, ik zou wel willen, mijn ik krijg echt een hele droge keel, is trouwens ook maar een recent verschijnsel, k weet t allemaal nie meer, ben helemaal de kluts kwijt
@babybelle Wat vervelend voor jou zeg! Inderdaad iets om de kluts van kwijt te raken; wanneer kun je ervan uitgaan dat de urineconcentratie goed genoeg is om te testen? @Disney1986 Hahaha...maar goed zolang jij het beseft zal het wel meevallen