Hoi meiden, Ik ben met de ovulatie testen begonnen op 18 februari. Die van afgelopen woensdag was wit en donderdag zag ik een heel licht streepje. Vrijdag was eigenlijk gelijk aan donderdag. En gisteravond had ik nog een wat donker streep maar nog geen knaller omdat hij nog lichter was dan de controle streep. Deze testen heb ik alle avonden gedaan om 19.00 uur. Vanmorgen om 9.30 nog weer een test gedaan en deze was heel licht. Is mijn knaller al geweest? Ik gebruik trouwens ovulatie testen van de action. Vanavond zal ik er nog een doen om 19.00 misschien dat het aan de tijdstip ligt. Maar ik maak me nu een beetje druk dat ik geen eisprong zal hebben???
Je kunt het beste elke dag om de zelfde tijd testen. Heb geen ervaring met action ovulatie testen dus durf niet te zeggen of je je piek al gehad heb maar jou lh waarde gewoon iets lager was ofzo. Vanavond weer proberen en morgen gewoon weer. Ben benieuwd en zolang je om de dag klust zit je altijd goed.
vanaf vrijdagavond hebben we tot nu toe elke avond geklust en vanavond was ik het ook weer van plan.. Ik ben benieuwd hoe de test er zometeen uit ziet. Om 19.00 ga ik weer testen ... Maar mijn grote angst ik gewoon dat ik geen eisprong zou hebben..
hier ook de testen gebruikt van de action. Het zelfde verhaal dan jij. Heel donkere test, bijna net zo donker als het streepje. Maar weet niet wat er in de nacht is gebeurt. Volgende dag was hij bijna wit. Ik heb geen temperatuurverhoging na de ( eisprong ) maar wel een bloeding? Ik weet niet of ik de test moet geloven? Ik ben benieuwd wat het bij jou doet. Je ochtendurine moet geconcentreerder zijn, dus er moet meer hormoon in zitten
Zoals hier boven al word gezegd, je kunt 't beste op hetzelfde tijdstip testen.. En onthou dat als je een positieve ovu test hebt, 't nog niet hoeft te betekenen dat je daadwerkelijk een eisprong hebt. Zo kan 't ook zijn dat je 2 pieken hebt. Ik heb deze maand 2 pieken gehad en bij de 2e voelde ik pas steeds mn ei. Bij de eerste piek niks gevoeld, en normaal voel ik altijd me ei.
Ziet er naar uit dat je piek geweest is. Maar testen zijn geen garantie erop. Met temperaturen heb je meer kans om het te zekerder te weten.
ik ben zelf niet van het temperaturen omdat ik altijd verschillende temperaturen heb. Dus wij klussen nu ook maar verder. Vanavond maar weer en dan weer gewoon om de dag. We hebben er nog veel plezier in.
We klussen altijd om de dag.. Maar zag nu online dat nu eigenlijk mijn vruchtbare dagen zouden moeten zijn. Vandaar dat ik ovulatie testen had gehaald om te kijken of ik wel een eisprong heb. Maar dat kan ik er nu nog niet uit halen dus? .. pff. Nou ja als ie toch is geweest dan jammer dan. We klussen goed dus daar kan het niet aan liggen