Hallo, Ik heb even een vraagje... ik heb nu 4maanden geleden geslachtsgemeenschap gehad zonder voorbehoedsmiddelen. Nu zijn wij ook met kinderen bezig (dus als het zou zijn is het niet erg) Ik heb toen echt zwangerschapsverschijnselen gehad (zijn nu minder, behalve veel moe) Alles wees erop dat ik zwanger zou zijn. Alleen urine test zegt negatief (enkele malen) Ik ben toen naar de huisarts geweest die wilde wederom een urine test doen. Deze was ook negatief. Ik kreeg als antwoord de test is negatief dus je kunt niet zwanger zijn. Wacht af tot je ongesteld word. Nu heb ik inmiddels wel een lichte bloeding gehad, maar mijn buik groeit met de week, staat erg gespannen, en voelt vooral 's avonds harder. Ik begin nu ook "rare" dingetjes te voelen die er voorheen niet waren. Ik weet nu niet wat ik moet denken. Wel of niet zwanger. De huisarts wil geen bloedtest doen want de urine test is negatief dus niet zwanger. Wat moet ik nu doen? Veel liefs
Hoi Kimmie, het is wel raar als de testen negatief waren dat je toen wel zwanger geweest zou zijn. Je kunt misschien wel in de weken erna zwanger zijn geraakt. Ben je intussen wel gewoon ongesteld geworden. Want dan zou het nog minder voor de hand liggen. Heb je onlangs zelf nog eens een test gedaan? Dat schept ook weer wat meer duidelijkheid. Maar er zijn wel eens uitzonderingen, dus ik zou gewoon wel weer de huisarts bellen en zeggen dat je erg ongerust bent. Groetjes Brigitte
hoi Brigitte, Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb tussendoor 1x een bloeding gehad. Ik zelf kan dit geen ongesteldheid noemen. Was totaal anders dan dat ik normaal "gewend" ben. Laatste test is ergens in januari geweest. Ook die was negatief. Ik wil me er op zich wel bij neerleggen als het echt niet zo is. Mijn lichaam lijkt alleen iets anders te zeggen. Ik ga maandag nogmaals de huisarts bellen.Hopen dat ik meer duidelijkheid krijg. Liefs Kim