Ene zwangerschap eerder positief getest dan andere?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dee-tje, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hallo!

Ik ben op zoek naar dames die de ene zwangerschap eerder positief hebben getest dan de andere zwangerschap. Dus dat je bij de ene zwangerschap blijkbaar eerder meer hcg aanmaakte dan de andere.

Ik weet dat het bij iedereen verschilt en ook per zwangerschap maar zie toch vaak dames die bij alle zwangerschappen bijvoorbeeld heel vroeg posi testen of juist andersom. Dus hoor graag jullie ervaringen of het ook kan dat het hcg niveau duidelijk verschilt per keer :)

Thanks!

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bij alle zwangerschappen vroeg al positief getest. Zo rond dpo 9/10. Reden om te testen was in bijna alle gevallen omdat ik al voortekenen had van een zwangerschap.

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Kan ook zijn dat de ene keer het eitje eerder of later nestelde, misschien? Heb er geen ervaring mee, maar wel eens van gehoord.

4. annamar

annamar Niet meer actief

bij mijn zoontjes had ik ontzettend vroeg al een positieve test nog net voor de 3 weken, echt vroeg dus,
    en deze keer met 4 weken een positest en bijna elke dag een test gedaan vanaf de 3 weken omdat ik zeker wist dat het raak was :p en geen late innesteling bij elke echo komt dezelfde datum uit als ik zelf al berekend had

5. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ja! De eerste zwangerschap testte ik drie dagen voor NOD positief. De volgende zwangerschap pas met NOD en een héél erg licht streepje! Tweede zwangerschap werd het streepje zelfs niet donkerder . Heel laag HCGgehalte en toch twee ingenestelde embryo's. Later bleek één van de twee zich niet goed verder gedeeld of verder ingenesteld te hebben. Het was een leeg dooierzakje...

6. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik testte bij mijn eerste zwangerschap al heel vroeg, bij mijn tweede zwangerschap was ik al een week overtijd en had ik al 3 negatieve testen gehad...

Bij mijn derde zwangerschap testte ik na 2 dagen overtijd positief

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja teste wel met zwanger en kids en clear blue positief voor nod maar de testpoint werd pas dagen na nod positief.

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Oeps vraag verkeerd gelezen!

9. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hmm oke, het kan dus inderdaad wel verschillen per persoon per zwangerschap. :) Bedankt voor jullie reactie! Meer zijn uiteraard altijd welkom!

10. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn zoontjes testte ik pas bij een week overtijd positief met een DA test. Nu heb ik op 5 dagen voor nod mijn 1e (wel heel lichte) kruidvat test gehad. 2 dagen later was ie al heel duidelijk.

11. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Bij mijn zoontje testte Ik 5 dagen na mijn nod positief en nu vier dagen voor mijn nod

Deel Deze Pagina