vroege miskraam nu korte cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ons wondertje, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ons wondertje

19 jun 2013
    77
    0
    0
    Beste verloskundige,

Vorige maand had ik helaas een vroege miskraam.

Doordat mijn lichaam mij bepaalde bekende signalen gaf heb ik op dag 9 van mijn nieuwe cyclus een ovulatietest gedaan en die gaf positief aan (sensitest) erg vroeg voor mij doen, maar volgens de verloskundige mocht ik er op vertrouwen.

Nu kreeg ik vanmorgen helaas al de menstruatie; maar het is pas dag 20 van mijn cyclus, dus 10 dagen na mijn eisprong, erg snel normaal bij mij 14-16 dagen na positieve ovulatietest de menstruatie.

Kan deze korte cyclus te maken hebben met de vroege miskraam?

Hoor graag van jullie, alvast bedankt :)
    Verder ben en blijf ik positief nieuwe ronde nieuwe kans.......

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

Na een miskraam komt het vaker voor dat de cyclus wat onregelmatiger is dan voor de miskraam. Het lichaam heeft soms wat langer nodig om te herstellen van een miskraam en duurt het dus vaak wat langer voordat de hormoonhuishouding weer op orde is. Dit kan soms wel een paar maanden duren. Maar geen reden tot zorgen hoor! Ook met een korte luteale fase (wat jij deze cyclus had) kan je zwanger raken! Succes!

Groetjes Monique

3. ons wondertje

19 jun 2013
    77
    0
    0
    Hoi Monique,

Dank je wel voor je antwoord.
    Jij had me vorige maand ook al zo fijn geholpen met je antwoorden tijdens mijn vroege miskraam.

Ben weer gerustgesteld nu en ga vol vertrouwen nu deze nieuwe cyclus in :)

Bedankt nogmaals

Deel Deze Pagina