Oud en nieuw alleen vieren..

Discussie in 'De lounge' gestart door demaco, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Kids bij mij in bed (als de jongste tenminste wakker wordt van het vuurwerk). Als ik het trek ga ik tv kijken en anders slapen tot 12 uur.. Maar het is helaas niet de gezellige avond waar ik toch wel op gehoopt had.

Nee dat kan ik me voorstellen meid!
    Hier al zo sinds ik zwanger was van me kleine man nu heb ik wel me ouders en zijn echt schatten hoor maar we zijn er zo vaak dat het met deze dagen niet speciaal is ..ja hoe zeg je dat ben natuurlijk blij dat ik ze nog heb maar op vooral zulke dagen is het fijn om als gezin op bezoek te gaan en mijn gezin voelt niet compleet snap je...maar goed sorry gaat om jou maar bedoel aan te geven dat ik je denk te snappen qua gevoel dan he ;)

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Gadver ik hoor precies mijn ma praten die kwam alleen te zitten met drie kinderen en werd tot dat wij 15 jaar waren nergens uitgenodigd omdat we dan lastig waren in de morgen.

Wat mijn ma deed is een feestje in d'r eentje bouwen. Hoop dat dat jou ook lukt.

Sterkte en successs

3. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Dat herken ik ook wel hoor. Mijn gezin voelt zo ook totaaaal niet compleet. Maar ja, daar moet ik toch doorheen.

4. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik ga mijn best doen.

Toch is het eigenlijk vreemd hoor.. Want als de kinderen lief zijn is iedereen gek op ze, maar een keer vroeger 'wakker worden' is dan gelijk een probleem :(.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Klopt ik begrijp je helemaal. Ik geloof zelfs dat ik mijn oma wel eens heb gevraagd waarom ... en dat ze na mijn verhaal wel begreep dat we het jammer vonden om zo buitengesloten te zijn geweest.

Ja soms moeten mensen meemaken wat jij nu meemaakt om er achter te komen wat het is ... misschien dat je hier nog een leuk iemand treft waarmee je het samen kan vieren ... ik bedoel niet een nieuwe relatie maar ook een alleenstaande moeder met kids.

Als ik NL zou wonen zou je zo bij me aan mogen schuiven maar helaas ...

6. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Dat zal het ongetwijfeld ook niet worden aangezien ik echt bang ben voor vuurwerk en geen auto heb. Maar goed, dat maakt verder ook niet uit. Samen met de kids ga ik het vast ook wel een beetje gezellig hebben. Maar ik vind het erg jammer dat het zo moet gaan :(

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou zeg! Wat een rare mensen zeg...
    hoe laat maken ze het wel niet met oud en nieuw dat ze het erg vinden dat de kids vroeg wakker worden?
    Wij slapen zelf bij vrienden en die gaan echt niet lastig doen als mijn kids vroeg wakker worden?

Kan je niet voorstellen daar te slapen en als ze dan wakker worden gelijk ze aan te kleden en naar je eigen huis terug te fietsen/met de bus te gaan? Dan kunnen de anderen gewoon blijven liggen?

Of neem s avonds een taxi? (wel een beetje lastig te krijgen denk ik).

8. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik ook wel even lekker een potje kunnen janken. Maar...12 uur is maar een getal..je kunt ook gezellig een feestje bouwen met je kids. Luidt met jullie 3-en het nieuwe jaar in, ga lekker gourmetten, eet een oliebol en trek om 20:00 uur een fles kinderchampagne open en luidt het nieuwe jaar in. Stop dan lekker de kinderen in bed, neem nog een oliebol (of 3), schenk iets in waar wel alcohol in zit..., kruip met je oudejaarslot op de bank of kijk alle dvd-s van Sex in the city en daarna lekker naar bed en op nieuwjaarsdag doe je nog iets gezelligs met de kids. Lekker zelf een feestje bouwen, laat de rest maar lekker tegen mekaar aan ouwehoeren en slappe bitterballen eten. En volgend jaar is er weer een nieuwe kans...

9. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Debby, ze zullen het niet veel later maken dan 1 uur. Maar volgens mij is dat vroeg wakker worden gewoon een smoes. Want diegene die er last van zou hebben slaapt altijd overal doorheen. Met de taxi naar huis snachts gaat ook niet denk ik ivm de autostoelen die ik dan de heenweg mee moet nemen. 2 keer taxi is echt niet te betalen voor mij. En snachts wil je hier echt niet bij de flat zijn. Ze gooien vuurwerk van de flat af en ik heb een trap naar mijn deur die uitsteekt onder de gallerijen. Dat zal dus ongetwijfeld doelwit zijn voor vuurwerk. Paar huizen boven mij woont een jongen die altijd graag vuurwerk richting mensen gooit.

Ik zorg gewoon dat ik donderdag alles in huis haal en dan niet meer de deur uit hoef. Wel zo veilig denk ik. En idd, filmpje aanzetten enzo. Komt ook wel weer goed. Volgend jaar beter hoop ik.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ach joh meid dan hoeft het toch al niet meer. Ik geef echt geen drol om oud en nieuw, mijn man werkt altijd. Ga lekker tv kijken.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou ik zou echt wel flink pissig zijn als mijn familie zo met mij om zou springen. En dat zou ik ze flink laten weten ook.

12. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Heyhey,

Ik zit ook alleen met oud op nieuw samen met mijn zoontje. Mijn familie duikt altijd met zijn allen de kroeg in..de meeste hebben de kinderen al groot dus die gaan mee. Ze stelde wel voor om een oppas te regelen zodat ik mee kon, dus dat was wel lief bedoeld. Ik heb er nu zelf voor gekozen om thuis te blijven, omdat mijn zoontje ontzettend bang is voor al die harde knallen. Momenteel schrikt hij zich al helemaal naar van sterretjes door alle harde klappers die de laatste dagen hoorbaar zijn. Eerst baalde ik ervan dat er niemand de avond met ons door wilde brengen, maar nu ik me erbij neer heb gelegd ben ik lekker aan het bedenken wat ik allemaal ga halen en doen. Lekker alle oliebollen voor ons tweetjes ;) Probeer er toch iets leuks van te maken, want balend het nieuwe jaar in is ook geen porem. Alvast een hele fijne avond gewenst.

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

meis, wat mij betreft ben je welkom hoor, woon wel ver weg, maar je kan best blijven slapen in mijn jan steen gedoe;)
    die van mij slapen ook niet uit:D

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ken het helaas. 4 jaar geleden bijna alweer. Zat met 2 kinderen, zwanger en in de steek gelaten door vriend.
    Ik was helemaal alleen, niemand die even langskwam of zich bekommerde. Ik trok me ook behoorlijk terug in die tijd hoor, dus daar zal het deels ook wel aan gelegen hebben.
    Heb toen lekker mijn gezicht gescrubt, maskertje genomen, haarmaskertje, fles alcoholvrije wijn gekocht (getver haha) en heb veel op msn gezeten met een vriendin gezeten die in dezelfde situatie zat.
    Gelukkig is vriendje alweer heeul lang bij me en gaat alles goed ;)
    Maar ik ken je gevoel. Ik moet eerlijk zeggen, we zijn uitgenodigd door de buren en ik heb toegezegd, maar zit liever alleen hoor. Al dat opgeblazen gedoe haha ... Ik ga liever op de bank hangen met een drankje en wat lekkers en Youp kijken ;)

15. hardloper

hardloper Niet meer actief

hihi, wij kijken guido. ik vind een rustige wisseling heerlijk:)

16. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ja ik vind gewoon lekker thuis met gezin ook heel fijn. Maar nu ik alleen ben heb ik dan totaal geen aanspraak. Daar zie ik zo tegenop. Maar we maken er maar het beste van.

17. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Die maskertjes zijn trouwens wel een goed idee. Misschien een beetje haarverf erbij... Hmm.. ik ga eens neuzen haha.

18. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Ik zal ook alleen thuis zijn met ons zoontje terwijl mijn man met een groep vrienden op stap gaat.
    Oppas hebben we niet en ik geef helemaal niets om oud en nieuw. Waarschijnlijk zal ik om elf uur al op bed liggen ha ha.

19. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Voor de mensen die je aanbieden te mogen komen is het misschien handig om even op hun te reageren want je hebt al 3 aanbiedingen lees ik :)

20. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Oh sorry, het is voor mij geen optie om bij 'vreemden' te gaan zitten. Ik ben zoooo onzeker dat ik mij dan echt niet op mijn gemak voel.

Maar wel heeel lief van de aanbiedingen! Echt!

Deel Deze Pagina