Oud en nieuw alleen vieren..

Discussie in 'De lounge' gestart door demaco, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Beetje raar misschien maar is dat ook niet een beetje het punt in deze situatie? Waarom zeg je niet gewoon dat je het niet leuk vind zo?

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    wat dacht je van dat jij ze allemaal naar jou toe laat komen

zeg duidelijk dat je niet alleen wil zijn

3. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Gaan ze zowiezo niet doen. Mijn moeder vind de buurt eng met oud en nieuw (geef ze in principe gelijk, maar niemand steekt vuurwerk af dus verder dan balkon komen ze toch niet) en mijn zwager gaat zijn huis niet uit als hij het liefste daar wilt zijn. Die houdt met niemand rekening. Mijn zus gaat daar gewoon in mee.

En zeggen dat ik het niet leuk vind komt gewoon niet aan. Komen ze alleen met smoesjes.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Vorig jaar had ik door omstandige heden ook mijn kinderen niet er bij tijdens oud en nieuw.

De oudste was in Den haag de jongste in Rotterdam met haar vader.

Mijn moeder zij meis je mag niet komen.

Heb dus oud en nieuw 2011 helemaal alleen gevierd en ook al ben ik nuchter en was het rustig.

Heb toch flink zitten huilen waarom het allemaal ging zo als het ging.

Heb me wel vermaakt hoor. En heb zelfs nog buiten gelopen om 12 u.

En de buren een gelukkig 2011 gewenst met tranen in mijn ogen.

Maar meis neem een leuke film neem wat lekkers voor je zelf en maak voor je zelf een klein feestje. Worden je kindjes wakker om 12 uur ze lekker met jou samen naar buiten laten kijken.

En ook al komen de tranen bedenk je bent niet alleen. Die vier armpjes om je heen zullen dan als voldoening voelen.

Sterke er mee en een dikke knuffel.

5. Steffie86

Steffie86 Niet meer actief

Ik heb Oud en Nieuw ook wel eens helemaal alleen gevierd... kind bij mijn ex... Geen contact meer met m'n ouders ivm de scheiding waar ze het niet mee eens waren.

Zat met een bord boerenkool voor de tv... was echt mijn eenzaamste en ongelukkigste oud en nieuw ever. Hoop het nooit meer mee te maken, vond het vreselijk.

Nu ben ik hertrouwd maar elk oud en nieuw sta ik stil bij die ene eenzame Oud en Nieuw...en elk jaar doe ik een wens voor alle mensen die moederziel alleen zitten met oud en nieuw..of zelfs kerst.

Ik vind het zo ontzettend egoistisch van je familie om je zo te laten barsten....geen greintje gevoel in hun bast. Ze moesten eens weten hoe eenzaam je je dan voelt.

Sterkte... ook mijn wens gaat dit jaar naar jou toe tijdens Oud en Nieuw.

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Heb je een pb'tje gestuurd, weet alleen niet of ie aangekomen is want staat niet in mijn 'verzonden' lijst:(

7. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap je gevoel heel goed hoor, fijn gevoel altijd als je kinderen teveel zijn.

dikke knuf voor jou.

8. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ohh bah daar is ook geen zak aan zeg!!!. Hoop dat er nog iets gevonden word..

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou mezelf uitnodigen mèt de kids, taxi regelen en ook weer op eigen houtje naar huis. Val je niemand lastig en iedereen kan uitslapen..

(raar trouwens van je STIEFvader om zoiets te zeggen! Brrr!)

10. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Nou vandaag gezamelijk kerst gevierd en ook nu niemand die ook maar iets zei over of ik ook wou komen.

@Jessy, ik zal je pb zo even beantwoorden, heb hem wel ontvangen.

Er is mij inmiddels ook medegedeeld dat mijn moeder en stiefvader volgende maand niet 1 nachtje op de kids willen passen (wel op de oudste maar niet op de jongste). Hierdoor kan ik niet naar het feest van mijn vader die 50 jaar wordt. Het is te ver om overdag even met de kids met openbaar vervoer te gaan want sochtends en begin van de middag zijn ze er niet.
    Ik heb het onderhand wel erg gehad met hun.

11. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Ik kan het begrijpen dat je het erg hebt gehad met hun.

Je eigen moeder die geeneens aan je denkt met oud en nieuw en jou eigenlijk laat stikken terwijl het eerst afgesproken was dat je zou komen.
    Lijkt me niet echt leuk zo om op deze manier met hun het nieuwe jaar in te gaan.

Kan helaas geen advies geven, zou niet weten hoe je hier mee om moet gaan. Ik zou denk ik wel een kans geven aan hun om alsnog normaal te doen door jou mening te zeggen, net zoals je hier schrijft, dat ze jou alleen laat met oud en nieuw.. en als ze er niks mee doen dan zou ik er zelf wel klaar mee zijn.

Wat betreft je vader zijn feest...kun je voor nood dagen geen betaalde oppas zoeken?

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ik zou ze niet eens meer vragen voor die oppas.. aju paraplu, dit was toch al duidelijk genoeg zo?

Hier s.ouders en moeder waarbij alles lastig en moeilijk is, zelfs de eerste en enigste keer dat er opgepast moest worden omdat ik moest bevallen was het moeilijk, dat was eens en nooit meer.

13. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Betaalde oppas is helaas echt geen optie.

14. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Kan je vader niet regelen dat je dan opgehaald en weer thuisgebracht wordt dan op z'n feest?

15. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    In zijn omgeving gaat dat niet. Mijn beide zussen gaan maar die hebben ook geen plek voor 1 volwassenen en 2 autostoeltjes in de auto en die zullen tot het eind blijven. Dat is dus ook veel te laat voor de kinderen.

Nou ja, ik denk wel dat hij het zal begrijpen, maar ik had zelf toch zo'n feest niet willen missen.

16. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Mijn vader weet trouwens zelf niet van het feest af dus kan enkel communiceren met zijn vriendin. En familie verder van zijn kant heb ik geen contact mee en zou ik zeker niet mee in 1 auto willen zitten :p

17. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    jeetje meid
    is er iets in het verleden "gebroken" dat ze zo rot tegen jouw doen met z'n allen?
    ik denk niet dat ik mijn geduld met deze mensen zou kunnen bewaren, ik zou denk ik zelfs ze niet eens meer willen zien of spreken
    als snap ik dat dat in jouw ogen misschien te ver gaat...

jammer dat tv niks voor je is, want er zijn altijd wel leuke programma's op tv met oud en nieuw

18. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Er heeft vanalles gespeeld vroeger. Juist daarom kan ik moeilijk afstand nemen. Komt wel bij dat ik eigenlijk nog niks van alles wat er gebeurd is verwerkt heb, dus wellicht wordt mijn houding in de situatie in de loop van tijd anders.

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    maar jullie vier(d)en wel kerst samen? ook helemaal niet met ze over gesproken?

20. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Nee er is wel gezegd dat ik maar binnen moet blijven ivm het vuurwerk hier in de flat.

Deel Deze Pagina