Oud en Nieuw "alleen" vieren

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Oooohhh mocht ik maar lekker thuis blijven......maar ja er was alweer iets afgesproken zonder dat ik het wist dus maar weer even verplicht sociaal doen.
    Gelukkig ben ik wel de BOB dus ik heb de auto sleutel en de macht hahaha

2. knap

knap Niet meer actief

Zie topic moeilijke ik. Het aller liefst zou ik thuis blijven en achter de tv oud en nieuw vieren.

Dus ben ergens ( jaloers op je hihih)

3. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Ook ik ben heerlijk thuis vanavond, vriend viert het bij vrienden en zoon en ik blijven gezellig thuis.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hier ook alleen, ben gescheiden en denk dat de oudste van tien het niet gaat volhouden. Ach ja, lekkere hapjes, beetje zappen. ;)

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik wilde dat ik ook alleen (ok, met de kinderen erbij) thuis was.. In de eerste instantie zou mijn man naar vrienden toe gaan en ik zou lekker thuis blijven met de kindjes. Nu wil mijn man ineens perse dat ik meega. Eerst bij die vrienden eten, dan nog wat drinken en rond een uurtje of 23 weer naar schoonouders toe, zodat we om 00.00u toch bij de kinderen zijn.

Ik heb er helemaal geen zin in, blijf veel liever thuis. Maar ja, vind het anders ook een beetje sneu voor mijn man.

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hier ook alleen vanavond. De eerste keer in al die jaren dat mijn lief moet werken.
    En wij vieren O&N altijd bijzonder uitgebreid dus bij mij hakt het er wel in. Ik neem rond twaalf uur de klok wel op zodat we samen nog een keer kunnen aftellen als hij thuis is. ;)

7. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wij zitten ook heerlijk thuis vanavond. Wel met z'n 2e.
    Zoon op bed en heerlijk tv kijken. Alhoewel.. Ik denk dat we verder gaan met law and order Svu :D

Deel Deze Pagina