sokkenprobleem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BabyBergen, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Mijn dochter houdt niet van sokken :D

eigenlijk helemaal aan niks aan haar voeten en alles wordt dat ook uitgetrapt
    al zit het nog zo stevig, zij blijft net zolang haar voeten tegen elkaar wurmen en schuiven om het uit te krijgen!

zelfs majootjes krijgen een megalengte.....en er hangen dan waren voetflabbers aan haar ;):)

nou vond ik dat een poosje terug niet zo erg, maar nu met de koudere dagen toch echt minder prettig

majootjes zijn tot nu toe nog de beste oplossing want ondanks de flubbers houdt ze dan toch stof rondom haar voeten
    maar nu worden alleen de jurkjes gedragen en de broeken amper want dat vind ik weer net even te warm (of is dat niet?)

sokhoudertjes heb ik geprobeerd en helpen ook niet want ze gaat net zo lang door tot ze eraf gerold zijn.....

wie heeft de gouden tip?

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    De ouderwetse gebreide sokjes met een koordje erdoor (soort veter).. Die krijgt ze echt niet uit (neem ik aan?) Is niet echt stoer ofzo, maar wel ideaal voor sokkenuittrappertjes (mooi woord hè) ;)

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nou dat dacht ik dus ook van die elastieke sokkenhoudertjes :cool:

maar ik kan allicht proberen! zijn die nog gewoon in een winkel te koop dan?

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Dat zou ik zo niet weten, misschien in een handwerkwinkel ofzo? Mijn moeder breit (of breid hoe schrijf je dat?) ze voor ons manneke ;)

5. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Of slofjes...

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik had de Sock on's of zoiets van de prenatal gekregen in mijn 10dagen pakket! Vond het een geweldige uitvinding!!!!
    S. had ook altijd de sokjes uit zonder die dingen, maar als ze er over aan deed bleven ze mooi zitten!

7. misa

misa Niet meer actief

Of je moet al met schoen/slofjes beginnen. Die van aapies blijven erg goed aan!

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier was het probleem pas opgelost toen ze leren slofjes aankreeg.. En inderdaad de tip van de gebreide slofjes met een koortje die bleven ook aan..

9. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    voorbeeld?
    want alle sokken en sloffen/schoenen die we geprobeerd hebben gaan uit
    zelfs de allstars met veters trapt ze uit

loesie1982: ja die bedoel ik,maar die weet ze dus af te krijgen

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook dat probleem (gehad en nog steeds helaas)
    ik heb toen boumy slofjes gebruikt, die kon ze echt niet uitkrijgen.
    Later babypaws met een klittebandje, de eerste 2 maanden liet ze ze aan, maar toen ze eenmaal doorhad hoe het klitteband los moest, gingen ook die uit.
    Maillots draagt ze hier ook in de winter vnml. Je kunt ook een maillot onder een broek doen.
    Ze is nu (bijna) 2 en als ze een legging met sokken aan heeft, gaan die sokken ook gelijk uit. Als ze schoenen/laarsjes aan heeft? zodra we binnen zijn doet ze ze uit.
    Maillots krijgt ze nog niet zelf uit, maar ze probeert het wel en ze komt heel vaak vragen of die uit mag. Vaak doe ik aan het einde van de dag het laatste uurtje dan even die maillot uit.
    Tja het is niet anders...

11. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahhah hier ook van die monsters die het liefst zonder sokken en maillots lopen.. Ach ik laat ze maar ze krijgen het zelf koud en dan komen ze er wel om vragen of ze weer aan mogen.. Ben ermee gestopt om het iedere keer weer opnieuw aan te doen dan heb ik er een dagtaak aan!

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Ik heb slofjes van oxxy en bobux, beiden kreeg ze niet uit..

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel is ook heel lang sokloos foor het leven gegaan. Sinds paar weken houdt hij ze wel aan omdat hij ze mooi vind:D met autoooosssss en hekop! (helicopter). Lydia houdt maillots wel op zn plek, sokken heb ik 3paar dezelde die blijven zitten, rest gata ook uit

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja daar is mijn dochter dus te klein voor, die is net 5 maanden en wil ik toch graag wel warme voeten geven en houden :D

15. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    heb op deze 2 even gegoogled en heb een paar kado gehad tijdens de kraamtijd, en helaas ook die krijgt ze binnen een minuut uit :(

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gewoon lekker zonder sokken ;). Wij trekken hier meestal pas sokken aan als we weg gaan en onze schoenen aantrekken.

17. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    is toch veuls te koud?

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nee hoor, ze heeft verder gewoon kleren aan en de verwarming is aan als het te koud wordt. Ik loop zelf ook altijd op blote voeten en heb het daardoor echt niet koud.

Deel Deze Pagina